Echt hoor, soms ben ik een gigantische luiwammes . Op woensdag heb ik altijd vrij en dan maak ik 's morgens eigenlijk altijd de badkamer schoon, stofzuig het hele huis, verschoon het bed en doe 1 of 2 wasjes. Afgelopen woensdag had ik 's morgens bloed laten prikken en had ik 's middags echt geen zin meer om wat te doen. Vandaag heb ik lekker vrijgenomen, met het voornemen om dan vandaag te doen wat ik eigenlijk woensdag zou doen en ook nog even de week boodschappen. Inmiddels is het kwart voor 4 en zit ik nog lekker in mijn mans joggingbroek op de bank. Ik heb alleen nog maar tv gekeken, op de bank gelegen en gecomputerd....En ik ben bang dat er meer ook niet gaat gebeuren vandaag, haha. Ik heb net mijn man al gebeld dat als ie iets "normaals" wil eten dat ie dan even zelf naar de supermarkt moet gaan. Als ie daar geen zin in heeft eten we rijst met ragout en röstirondjes, da's alles wat we nog in huis hebben. Ja, ik ben echt liever lui dan moe. Nog meer luiwammessen hier op zp?
Ooo zo herkenbaar. Ik ben echt een luiwammes eerste klas! Lig het liefste dagelijks zoals jij het beschrijft op de bank!!
Hier nog een. Uit pure elende eigenlijk. Ben zwanger van de tweede en heb overal wel last van. Alles doet zeer en na 20week nog misselijk
Da's wel vervelend, dat je zo'n last van je zwangerschap hebt. Ik merk wel dat ik minder energie heb nu ik zwanger ben, maar ben gelukkig niet misselijk.
Qua eten wel vandaag ja. Wij eten rijst met kipsaté en kroepoek. Heb niks anders meer in huis en wil nu niet meer naar de winkel.
Ja hier nog 1tje hoor...maar het is wel wisselend. Soms heb ik dagen dan ga ik als een gek aan het poetsen en ruim ik alle lades uit. En soms heb ik dagen dan laat ik het gewoon liggen. De badkamer moet bijvoorbeeld echt dringend gedaan worden, maar ik heb er nu geen zin in. En ik zit heel sterk te denken om mijn vriend te bellen en te vragen of ie een frietje mee wil nemen vanavond. Heb ook geen kookzin. Terwijl de aardappels binnen 5 minuten geschild zijn voor ons tweetjes.
Oeh ik wou dat ik zo lui kon zijn. Ik heb nu dan nog steeds zwangerschapsverlof uiteraard, maar er is geen dag voorbij gegaan dat ik helemaal niks in huis heb gedaan. Ik kan het niet laten om even een keer te stofzuigen, of te strijken, of de was te vouwen en ga zo maar door. Vandaag zou ik ook een lambaldagje houden, heb ondertussen toch het bed afgehaald en verschoond.
Ok ik kijk ook wel eens tv, of ik zit achter de laptop, maar ik doe wel de dingen die er moeten gebeuren, en m'n man verwacht ook wel dat hij na een vermoeide dag een gezonde maaltijd op tafel staat.
Hier ook een lambaldagje, nadat ik mijn keuken heb uitgesopt en boodjes heb gehaald, Joey nieuwe schoenen heb gekocht en bij de apotheek ben geweest. Vanaaf eten we chinees wat gister over was...
Haha, nou de meeste zijn vandaag niet zo lui als ik merk ik al. Ik ben ook niet altijd zo hoor, maar vandaag even wel. Net stond ook nog de nieuwe achterbuurvrouw aan de deur om wat te vragen. Ik zal wel een lekkere eerste indruk gemaakt hebben, want ik loop nog steeds in mijn mans joggingbroek, een slobbertrui, met mijn bril op en als klapper op de vuurpijl ook nog met make-up van gisteren op . Nou ja, morgen ga ik me weer nuttig maken.
Zo ben ik ook. Het is echt heel tegenstrijdig want ik doe of heeeel veel in 1 dag, of ik doe echt helemaal niks (in het huishouden dan). En het is dat ik 1 keer in de week voor een hele week boodschappen haal, want ik ben soms ook te lui om de deur uit te gaan en dat betekend dat ik weer een ongezonde hap klaar maak. Nou scheelt het ook dat Robyn gewoon met de pot mee eet en ik het belangrijk vind dat ze gezond eet, dus koken doe ik dan nog wel.
Dat is hier dus ook zo! Heb nu nog verlof, dus er zijn dagen dat ik de hele dag gewoon niks aan het huishouden doe en dan krijg ik eens een dag poetsdrang en maak ik alles schoon! Het scheelt wel dat ik mijn zoon 4 dagen naar het kdv moet brengen 's morgens anders zat ik ook nog in mijn joggingbroek de hele dag
Ik heb ook wel dagen dat ik mezelf vooruit moet branden en gewoon niet durf te gaan zitten. Maar ik heb me poetsprogramma dus ben meestal om 1100 wel klaar met wat gedaan moet worden en de rest ik kindertijd haha. Maar ze gaan tegenwoordig wel eens lekker een dagje uit en dan kom ik dus echt niet van de bank af en doet me rug gewoon zeer van het hangen. Geniet er nog maar van zou ik zeggen zometeen als je bevallen ben dan kun je geen hangdag meer houden
Ik ben nog niet zwanger, maar heb ook al aan de hand gehad dat ik op een vrije dag geen klop deed! En dan 's avonds kwaad zijn op mezelf dat ik dat allemaal niet gedaan heb... Maar gisteren een behoorlijk gevulde vrije dag gehad: met m'n neefje gaan spelen, gaan shoppen (had verschillende dingen voor mijn huisdieren nodig) en 2 deuren geverfd. En toen was het dus avond. Niet heel veel, maar toch de dingen die ik gedaan wilde hebben Vind het ook moeilijk om mezelf te motiveren voor huishoudelijke klusjes. Dus vandaag moet de afwas er nog door, moet nog boodschappen gaan doen, stofzuigen en liefst van al de ramen achter in het huis wassen... Zal maar eerst beginnen met mezelf te douchen zeker? Anders blijf ik weer veel te lang online zitten
Helaas zit dat er met een uk sowieso niet echt in, lamballen op de bank. Gelukkig vindt mijn dochter het leuk om te "helpen" met sommige klusjes tegenwoordig. Zo geeft ze de was aan die ik op het rek hang, echt te schattig (ok, na een tijdje gaat ze echt ermee spelen, maar het is wel leuk zo). Ook probeert ze af te drogen, wat niet echt lukt en de handdoek gebruikt ze na een tweetal pogingen als hoofddeksel. Soms kom ik gewoon amper aan iets toe: dochter hangerig, jengelig, tja. De andere dag moet er dan gewoon iets gebeuren. Gelukkig kan ik het soms nu wel wat langer laten liggen. Maar ik probeer wel dat het hygienisch blijft, ze loopt tenslotte hier wel rond.
Hier ook een luiwammes, al vind ik het niet echt leuk op het moment. Ik ben bijna 21 weken zwanger van de 3e en heb nu alweer last van pijnlijke harde buiken dus ik moet rustig aan doen. Net keek ik even rond in huis en de kamer van mijn dochter is echt een rotzooi, maar ja als ik dat vandaag mijn projectje maak weet ik zeker dat ik niks meer kan dit weekend. Keuken moet ook even opgeruimd worden (dat ga ik dan wel doen zo). De woonkamer is ook niet echt zoals ik wens dat hij eruit ziet (dus die zal ik ook zo wel even een beetje onder handen nemen). En de hal staat ook vol met troep dat naar de box moet, maar daar heb ik echt mijn man voor nodig en die is werken... Maar goed buiten de harde buiken en zwangerschap om heb ik ook wel dagen dat ik totaal lui ben en nergens zin in heb. En dan de volgende dag ben ik het zat en maak het hele huis van top tot teen schoon! Hahaha, beetje dom want als ik die dag ervoor wel wat had gedaan had ik minder werk gehad hahahaha!
Hier ook een luiwammes, ik walg van mijzelf de laatste weken. Ik krijg echt niets gedaan in huis.. Is gewoon erg. Gisteren na het eten plof ik op de bank en kon ook niet meer opstaan, ben ook op de bank in slaap gevallen en mijn man gerem heeft de afwas gedaan en de kids in bed gebracht terwijl hij nog de hele dag gewerkt had.. ik ga vandaag echt wat doen anders komt er niets van. IK heb nog 2 wasmanden vol en moet nog stofzuigen in het huis.
Heel herkenbaar hoor haha.. heb vanmorgen wel ff het hele huis gedaan, heb nog genoeg te doen, maar totaal geen zin meer.. Ga het wel doen hoor, maar nu even niet
Ja, ook mijn man verwacht nu dat ik verlof heb ook dat ik het eten klaar heb, of iig iets ga koken. Ik denk ook dat ie het me niet in dank afneemt als ik nog in mijn pyjama zal zitten als ie thuis komt na een lange werkdag.
Ik was ook altijd zo! Vooral tijdens mn zwangerschap, phoe! Maar dat lukt me nu niet meer zo goed Ik luiwammes wel altijd een uurtje als mijn dochter slaapt. Kan je trouwens wel de hele dag tv kijken? Wat is er dan op?