Komt mijn vent thuis van zijn werk; helemaal chagrijnig, want hij had vandaag al 3x naar dat kikker,- en poezenkerstliedje op de radio moeten luisteren en het bleef maar in zijn hoofd zitten; stikirritant etc. Dus ik zeg: ah, die van Paul McCartney zeker? Hij: nee, een andere, maar hij is stik irritant. Dus ik van: oh, is er een nieuwe? Zoek hem eens voor me op dan, ik hou van irritante liedjes; haha. Hij: nee dat kan niet, ik weet niet hoe hij heet, hij is al oud Ik: en hij is niet van Paul McCartney? Hij: NEEEHEEE, dat zeg ik toch?! Dus ik ga zoeken en ik blijf bij mijn standpunt - maar naar mijn idee zitten daar geen poezen in. Ik zoek op Google en vind niks, dus ik ga naar YouTube en zet het kikkerlied op; we all stand together van Paul McCartney en ik vraag hem: is dit het? Hij: JA! VERSCHRIKKELIJK DIE POEZEN! Ik: Welke poezen? Hij: hoorde je dat niet? Miauw miauw miauw, en dan iemand die shhhtttt doet! Vre-se-lijk Dus ik skip heel die video door, hoorde het pas na de vierde keer en er zitten welgeteld twee poezen in, voor maar liefst DRIE seconden en de uil doet 'shhhttt'. FREAKING PAUL MCCARTNEY ZIT ER EEN HALVE MINUUT IN! Maar neeeeeee, hij is niet van hem hoor ! Eigenwijs. Maar goed; moraal van dit verhaal; partner heeft bekant een trauma vanwege de miauwende poezen en ik heb dit nummer nu ook al te vaak gehoord en ben er ook stikchagrijnig van geworden. *staat genoteerd* Pompompom, pompompom...
Rupert and the Frog Song Full - We All Stand Together - YouTube Je zou ook eerder aan Rupert denken dan aan poezen
Ik vind die clip.zo geweldig!!! Maarre houd je vent dan niet van poezen??? Die van mij is er dol op! *sorry ben ietwat melig vandaag *
Whahahaha, ja hoor, hartstikke! Er lopen ook nog es 3 poezenbeesten rond hier. Maar volgens mij vind hij het gemiauw gewoon hinderlijk
mn zoontje vind dat liedje (en de clip) echt helemaal geweldig.. vooral als ik meezing.. zie je het al voor je?
Nee totaal niet, dus ik wil je vragen om een YouTube video van jezelf te maken en hier te posten !!!!!!!!!!! (Lukt dat? )
Nou Joycey, je had het BIJNA voor elkaar.....ik had BIJNA in mn broek gepiest van je verhaal! Enne....ik hoor die poezen ook hoor.
Jeugdsentiment . Toen ik dat nummer de eerste keer zag, kende ik Rupert nog niet, gelukkig ben ik sindsdien vele jaren geabonneerd geweest op de Donald Duck .
Hihi, ik hoor die poezen ook (altijd) luid en duidelijk Deze clip kende ik niet, ga hem morgen aan mijn zoontje laten zien, die vibdt hem vast geweldig want hij lijkt nogal gek te zijn op kikkers
Net weer even de clip gekeken.....pfffff en bedankt horrormonen.....jeugdsentiment en ik zit er bij te janken!! *hoe erg is dat dan?* Dochter zit nog in de pietenfase, die vond er niks aan hahaha, kleine cultuurbarbaar
Dat lied was de redding van mijn vakantie dit jaar!! Aangezien mijn zoon altijd sliep in de auto dachten we wel veilig te zijn, zeker als we s'nachts zouden rijden.... Niet dus.. 1100 km huilen heen... terug ging iets beter.. toen heeft hij wel een uur of drie geslapen... maar als we dit nummer draaiden... dan was het stil... en nu (je man moet stoppen met sky luisteren) met kerst bij het instarten van het fluitje begint zoonlief al te wiegen en bom bom bom te zingen..
Potver Joycey, nou heb ik 't in m'n hoofd . *pompompompadiapompompompadiapompom lahiaaaaaa miauuuuuuw*
Geweldig nummer! Had al tijden deze melodie in mijn hoofd alleen kwam ik er niet op van wie dit nummer was. Mijn man wist het meteen. Kon mijn geluk niet op toen hij hem thuis afspeelde.