Wij hebben een campingbedje van Koelstra. Nu heb ik em van het weekend voor het eerst uitgepakt en opgezet. Ik vind het matras wat erbij zit erg dun en hard. Ligt dit aan mij of hebben jullie een extra matras erbij?
heb er wel een extra matrasje bij... die koop je bij prenatal, ze zijn opvouwbaar en passen er precies in! erg handig en het ligt toch wel wat beter dan dat dunne ding wat er bij zit. mijn vriendinnen hebben ook zulke bedjes en iedereen 'heeft zo'n matrasje erbij.
Hier geen extra matrasje. Het is inderdaad een dun matrasje, maar voor die anderhalve keer per jaar dat mijn zoontje erin slaapt ga ik geen matras kopen. Ook op die 'plank' slaapt hij als een roos .
Hier ook geen extra matrasje gebruikt voor mijn zoon. Ik nam gewoon een boxkleed mee en die erin gelegd zodat het toch iets zachter ligt. Ging altijd prima
Bij de prenatal zijn die reismatrasjes nu in de aanbieding van 30 voor 23. http://www.prenatal.nl/shop/product.asp ... ctid=13816
Wij hebben ook een extra matrasje gekocht. In eerste instantie omdat het anders wel heel hard ligt. Maar we gaan ook regelmatig naar een schoonzus die in Duitsland op een boerderij woont en geen verwarming in de slaapkamers heeft. Door zo'n dun matrasje gaat veel warmte verloren en kan een kindje onderkoeld raken als het koud is.
Wij hebben dat matrasje van de prenatal ook gekocht maar als ze bij mijn schoonmoeder slaapt geef ik toch haar eigen matras mee want zelfs dat matrasje van de prenatal vind ik erg dun. Heeft echt totaal geen nut ik kan niet eens de dekens eronder slaan.
Ik heb een tijdje zonder matras gedaan maar dat beviel me niet goed. De bodem is erg dun en je kan niet lekker een deken instoppen. Sindskort hebben we er dus een matrasje bij die ook in een handige tas zit.
Als we het camping bedje maar voor even gebuiken dan doe ik er geen extra matrasje in. Maar afgelopen zomer heeft F er drie nachten in gelegen en dan neem ik het matrasje van thuis mee. Ligt net even wat fijner.