Nog een laatste knuffel..

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaas, 28 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Onze lieve Minoes, bij ons gekomen toen hij 3 jaar was.. een hele lieve, grove, rode kater.. al een paar jaar is ie niet meer zo grof. Heeft wat problemen met z'n nieren en vermagerde flink de laatse tijd. Vaak bezoekjes gebracht aan de dierenarts, maar geen 100% duidelijkheid, waarschijnlijk werd hij gewoon oud.. Maar sinds vanmiddag is hij op, hij kan niet meer, vraagt heel veel aandacht en zakt door z'n achterpootjes. Gelijk weer naar de dierenarts geweest. Ze kan weer allerlei onderzoeken doen, maar wat dan? Ze heeft hem een prednisonshotje gegeven om te zien of hij daarvan opknapt. Mocht dit niet zo zijn, gaan we hem uit z'n lijden verlossen.. Bah.. ik ben zo verdrietig! Ik kan niet stoppen met knuffelen..

Ik moest het even kwijt...

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Knuffel voor jouw en je lieve kat.
    Hoop dat het helpt nu meis anders veel sterkte met je beslissing
    Moet er niet aan denken om mijn kat weg te moeten brengen.

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Sterkte

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dat is gewoon heel moeilijk. Sterkte.

5. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Veel sterkte!

Hopelijk knapt ie op en als het niet het geval is vind ie hopelijk rust.. Zo zielig! :(

Moet er ook echt ng niet aan denken m'n lieve hondje te missen, bah!

6. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Veel sterkte:(
    Gelukkig kun je nu elke dag nog een beetje meer afscheid nemen... evengoed nog niet leuk natuurlijk:(

7. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Och wat erg..
    Houd er rekening mee dat hij van de prednison, ineens heel erg op kan knappen...
    Maar zodra het uitgewerkt is, zal hij waarschijnlijk terug bij af zijn. Hou oud is de kater?
    Heel veel sterkte, verschrikkelijk om je geliefde huisdier zo te zien aftakelen.

8. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Heel veel sterkte! Lijkt me ontzettend moeilijk voor jullie!!

9. Kaas

Kaas Bekend lid

6 okt 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie.. de DA zei het inderdaad dat hij ineens kan opknappen, maar tot nu toe is het nog 1 hoopje ellende. Hij is volgens zijn paspoort 12, maar niemand weet of dat zeker is. Het beessie..

10. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ooh ik vind het ook zielig, ik hoop dat de prednison helpt!
    Geef hem ook maar een dikke knuffel van mij.

11. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Heel veel sterkte.

12. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja maar dat is normaal hoor. Als hij de spuit vandaag heeft gekregen, zal de prednison waarschijnlijk pas morgen of overmorgen zijn werk gaan doen. Want dat gaat heus wel gebeuren.
    Maar ik praat wel over mijn eigen ervaringen.
    Twaalf jaar, is nog niet eens zo heel oud.
    Ik heb een rood poesje, die heel veel kwalen en afwijkingen heeft. Ik heb al heel vaak gedacht dat ze er tussen uit ging piepen, maar vooralsnog hebben we haar al 5 jaar. Ze stond bij het asiel op de nominatie om ingeslapen te worden en toen heb ik haar meegenomen. In die 5 jaar heb ik haar 3 keer zo'n spuit laten geven en ze is er nog steeds, en byzonder gelukkig bij ons.

Nu ken ik jullie kat natuurlijk niet, en moet je natuurlijk rekening houden met het ergste.
    Vertroetel hem maar lekker. Ik ben benieuwd of de prednison aan gaat slaan.

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat naar! Sterkte

14. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ooh dat is sneu, sterkte...

15. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    :(
    Blijf maar lekker knuffelen met je kat hoor!
    Heel veel sterkte en hoop dat hij heel snel opknapt.

16. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Ahhh dat is nooit leuk. Heel veel sterkte.

17. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ahh sterkte!
    Dikke knuf

18. Eriva

Eriva Niet meer actief

Ach, sterkte meid, dit zijn moeilijke dingen in het leven...

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    #19 Elegance, 1 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2014
    Hier 2 sterk vermagerde katten gehad.. Een heeft suiker met lever falen gehad.. Is gelukkig goed gekomen en krijgt iedere dag insuline..
    Mijn andere katje had nierfalen.. 3 dagen dialyse gehad..daarna heeft hij nog 1,5 jaar geleefd.. Wat niet voor te stellen was toen ze het nierfalen vast stelden.. Hij heeft gespeelt en gedaan tot de laatste dagen.. 4 weken geleden.. :(
    Bij de suikerkat wilden ze me weer zo naar huis sturen met evt een prednisonshot tot twee keer toe bij verschillende dierenartsen... Dat wilde ik niet.. Ik wilde uitgebreid onderzoek.. Gelukkig was er een andere dierenarts die mij kon doorsturen naar eendierenarts die wel verder onderzoek deed..hij Stelde vast binnen 3 kwartier wat er aan De hand was...
    Wat ik hiermee wil zeggen is, als je het niet vertrouwd, ga na of er een dierenartscentrum in de buurt is die meer onderzoeken doen.. Ik ben nu nog boos op de eerste twee dierenartsen die mij gewoon naar huis wilden sturen Zonder duidelijkheid en een doodgaande kat..
    Het is overigens al bijna 4 jaar geleden en hij is er nog...
    Als je zelf geen onderzoek meer wilt doen etc. Ivm kosten of dergelijke. Dan probeer je bij de situatie neer te leggen, maar kijk uit met hem te lang laten lijden.. Heel veel sterkte.. Knuffel ze...

20. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Hoe is het gegaan vannacht??

Deel Deze Pagina