Wij hebben een lang, smal (verticaal) raam langs de voordeur. Zorgt nogal voor inkijk en dat zouden we graag anders zien. Plakfolie vinden we niet mooi, maar nu reed ik afgelopen week langs een huis waar ze, voor een soort gelijk raam, een soort decoratie hadden hangen. Vierkantjes met een soort van patroon die verticaal voor het raam hangen. Een iets wat rare omschrijving, maar ik kan er niets beters van maken haha. Je hangt het aan de binnenkant van het raam. Iemand enig idee wat ik bedoel en hoe dit heet?
Nee, dat is niet wat ik bedoel, maar bedankt voor het meedenken. Het zijn meerdere vierkanten onder elkaar (aan elkaar vast met iets van ijzerdraad denk ik) en het is ook van glas/plastic/aluminium oid. Je kunt het echt voor het raam hangen.
Volgens mij bedoel je van die "tegels" van de Kolzoi. Volgens mij noemen zij ze roomdividers? Kan helaas geen linkje voor je plakken want ik internet nu op mijn telefoon.
Zoiets? 8pcs/lot nieuwe aankomst opknoping scherm scheidingswand moderne mode hout kleurenscherm gratis verzending