Ik mag een nieuwe uitzoeken alleen heb ik geen idee welke, Wil eentje waar internet op kan handig in gebruik is en waar ik spelletjes zoals webfeud worddrawing etc op kan doen
Ik heb zelf een iphone 4 geweldig ding vind ik t! Maar je heb ook de samsung galaxy daar zijn ook weer verschillende varianten van geloof ik.... En die schijnen ook fijn te zijn Ikzelf heb daar geen ervaring mee Maar zou dus voor zoiets gaan
dat is vaak de keuze: android (htc, samsung bijv) of de Iphone *die vaak duurder is ik heb zelf de samsung galaxy Mini samsung ben ik op zich tevreden over. maar loopt wel vaak vast *kan ook een pechmodel zijn of te vol gestampt met apps. Android vind ik zelf iig erg prettig omdat je gewoon alles kan aanpassen zoals je wilt en geen itunes nodig hebt maar ben ook geen Iphone/pod/pad fan. net als Nokia... teveel mensen die er 1 hebben xD
ik ben wel tevreden met mn galaxy mini.. wil wel een nieuw toestel,maar meer omdat ik een andere versie android wil.
Ik heb nu een simpele nokia, wel oersterk want hij is al meerdere malen van de trap gevallen, heeft een zwemles in de wc pot overleefd en mijn dochter speelt er dagelijks mee en dan vooral niet zachtzinnig Maar goed ik zag iets over nokia met 4gb (ofzo) of 8gb is 4gb voldoende? en bijvoorbeeld de nokia lumia die nu continu op tv is, kan je daar ook spelletjes op spelen?