zonnen in bikini

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzie01, 15 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

Nu het voorjaar er weer aan zit te komen en het weer tijd word om te gaan zonnen hoe gaan jullie zonnen.

Ondanks misschien wat extra winter gewicht in de bikini of toch een tankini of badpak?

2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.945
    113
    Vrouw
    Ik hoop heel snel! Dobberend op een luchtbedje in het zwembad, in bikini. En daarna op een ligbedje naast de palmboom.
    Voorlopig droom ik nog even verder en hoop dat het snel bikini weer wordt!

GossipGirlxoxo, Suzie01 en nizzie86 vinden dit leuk.
  3. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.891
    8.065
    113
    Altijd bikini, thuis eigenlijk naakt :roflmao:
    Ik vind die witte lijnen niet echt mooi, bij een badpak heb je gewoon een super wit lijf lijkt me?

Suzie01, cosdy en nizzie86 vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Niet. Echt bakken in de zon is zo slecht voor je huid. Bovendien ga ik niet meer in bikini. Mijn buik is daar echt niet meer oke voor vind ik. Ik zit echt onder de striae en mijn huid is logisch slapper. Ik voel me daar absoluut heel onprettig bij. Daar zou ik alleen maar veel 'last' van hebben :)

Suzie01 en Jessi79 vinden dit leuk.
  5. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.183
    1.366
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Bikini, heerlijk als dat weer er weer aankomt! Hoewel ik ook niet van volle dagen bakken ben hoor...

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.882
    113
    Ik zon niet (meer). Zit niet echt te wachten op een melanoom. Dus ik smeer en blijf uit de zon. In het zwembad draag ik een badpak.

bosi333 en Mamavandrie34 vinden dit leuk.
  7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    In bikini, maar ga niet meer liggen bakken zoals in tiener jaren.
    Vind vaak in de ochtend en half de middag het het lekkerst om even te zwemmen/in de zon te zitten. En ik smeer mij goed in.
    Maar ik kan niet wachten, vond afgelopen dagen het zo fijn dat de zon weer scheen. Lekker bakje koffie in de zon, heerlijk!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhh dat allereerste bakkie buiten in de lente! Het liefst als de rest nog op bed ligt.. ♡♡

9. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.255
    12.631
    113
    Vrouw
  10. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Niet! Naar het zwemband of strand is het een badpak, m'n buik is niet meer wat het was na 3 zwangerschappen:o:

Suzie01 vindt dit leuk.
  11. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    Niet. Ik ga echt niet in de zon liggen bakken. Ik smeer me het liefst lekker dik in met zonnebrand creme en ga lekker in kleding wandelen of sporten.
    Ik drink nu af en toe wel in de zon een kopje koffie, of zit even op een terrasje in de zon, maar hele dagen in bikini of voor mij zou dat badpak zijn liggen. nee, daar heb ik het geduld niet meer voor.
    ik ben overigens erg wit, heb een huid die snel rood is en dus verbrand (wat heel slecht is), dus ik moet mezelf echt beschermen tegen de zon. vooral nu al, omdat de zon kracht soms sterker is dan je verwacht.

12. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik blijf uit de zon en smeer factor 50.

13. Septembre

Septembre Bekend lid

19 jan 2021
    973
    1.324
    93
    S Middags blijf ik uit de zon en ik wissel bikini en badpak af. Geen striae op mijn buik, wel iets slapper dan 20 jaar geleden. Who cares. Smeer met factor 50. Bruin worden interesseert me niet. Lang blijven leven voor mijn kinderen wel haha! Maar smorgens in de zon, heeeeerlijk! En dat bakje koffie terwijl de rest nog slaapt! Met een zoon die half zes wakker wordt tegenwoordig, weet ik niet wanneer ik dat weer mee mag maken, maar alleen de gedachte al is heerlijk :)

Lamode, Zuul, GossipGirlxoxo en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.248
    28.270
    113
    Dit :o:

Enkeltje huidkanker, no thanks. Ik ben mijn meer dan witte huid maar gaan waarderen. Mijn dermatoloog raadt het echt sterk af. Ik heb een risico huid (zoals de meeste Nederlanders trouwens) . Wil je een bruin kleurtje; spray tan!
    Voor vitamine D hoef je ook niet in de volle zon.

Zuul, Mamavandrie34, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    In de tuin in bh haha

Maar... wel keurig factor 30 minimaal hoor. En in de zomer ga ik niet in de middag zonnen. Ik zit liever in de schaduw dan.ik hou de zonkracht wel in de gaten.

Bij een meer oid in tankini. Mijn vetrol boeit mij minder, is meer praktisch haha: ik kan niet wild spelen met de kids in een bikini. De dames moeten wel bedekt blijven en in hun hok blijven

Nataly1972, Suzie01 en Athina vinden dit leuk.
  16. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.891
    8.065
    113
    En altijd met factor 50 smeren. De hele dag door, liefst om het uur! Heb een zonneallergie en zit ook niet te wachten op huidkanker.
    Maar ik HOU van de zon, dus met smeren smeren smeren lig ik uren te bakken!

17. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Ik ga echt nooit meer in een bikini. Ik vind een badpak (maar dan geen suffe), 100 keer beter staan. En dat vind ik ook voor het gros van de andere mensen.

En zonnen doe ik alleen met mijn onderbenen. Veel te veel mensen met ‘verkeerde’ plekjes in mijn behandelstoel gezien. Huidkanker komt enorm vaak voor. Dat wil je echt niet. Laat staan de ernstigere vormen.

18. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Ik vind dat altijd een geluksmomentje of ‘s avonds als het hoog zomer is op de vlonder, aan het water Zitten. heerlijk!

ellessinia, GossipGirlxoxo en Nina Sanders vinden dit leuk.
  19. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.271
    25.739
    113
    Ik zon niet. En niet eens omdat het slecht is, maar vooral omdat ik gewoon niet zo lang in brandende zon kan zitten. Vind ik echt niks aan en met een beetje pech triggert het een migraine aanval.
    Maar buiten dat loop ik schaamteloos in een bikini (als de situatie dat toe laat natuurlijk).

20. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.165
    23.246
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Als ik badkleding aan heb, dan een bikini. Maar zonnen doe ik niet meer. Het is inmiddels toch wel duidelijk dat dat niet gezond is. Ik verbrand snel, dus smeer goed in met factor 30 of 50.
    Ik ga weleens naar een meertje of buitenzwembad, maar als we op een handdoek zitten,altijd in de schaduw, mede omdat dochter echt een enorm witte huid heeft. En die smeer ik echt vaak in. Op school smeert ze zelf elke pauze en op de bso.
    Iemand vroeg me eens of ze weleens buiten kwam, omdat ze in de zomer niet bruin was. Wat een domme opmerking zeg. Liever een witte huid, dan een melanoom op oudere leeftijd. Eigenlijk was het een compliment, want ik smeer dus goed. ;)

Deel Deze Pagina