hallo ik heb hier een grote stapel ouders van nu, kinderen, wij jonge ouders en het blad zwanger liggen... het is van een heel jaar... er zitten zelfs dubbele bij die ongelezen zijn. wie kan ik er gelukkig mee maken ik hoef er niks voor te hebben je hoef ze alleen maar op te halen, want verzenden gaat te veel kosten want het zijn er best wel een hoop nou ik hoor het wel van jullie groetjes Mandy
mocht je toevallig deze week naar de 4daagse feesten gaan hier in nijmegen dan vang je 2 vliegen in 1 klap hihihihi... ik heb ze nog steeds hoor
misschien dat ik wel in nijmegen ben vrijdag maarja geen idee of het doorgaat en hoe laat ik er dan ben... woon je in de buurt van t centrum dan?
ik woon niet direct in het centrum maar iets ervoor, in lindenholt dat is vlak bij het triavium ( schaatsbaan) wij zijn vrijdag wel weg overdags maar mocht je toch willen komen moet je mij even een berichtje sturen dan zorg ik dat ik rond die tijd wel even thuis ben. ( rij ik op en neer )
Oh dat zou fijn zijn! denk dat we de stad niet doorkomen met de auto! Uhm dan laat ik het nog weten! Weet niet of het doorgaat hoor!
oh laat je het mij dan even optijd weten, want er heeft net nog een meisje mijn een pb gestuurd... groetjes mandy
Hier is zus van clau Ik heb er wel interesse in en zal ze wel willen ophalen als dat ok is?! En dan haal ik ze wel op want ik heb geen zin om met de bups te sjouwen in die drukte.. Laat maar even weten Groetjes Silvia!