Bruin bloedverlies 5 dagen voor menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Libelle1985, 1 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libelle1985

Libelle1985 Nieuw lid

1 sep 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi daar!
    Ik probeer zwanger te worden en houd mijn cycles bij. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. Wel is het zo dat ik standaards 5 dagen voor mijn echte menstruatie dagelijks bruin bloed verlies. (ik weet dat het nog niet mijn echte menstruatie is want die dient zich altijd aan met rood bloed en de zwaardere pijn - ook mijn temperatuur blijft gedurende deze 5 dagen met bruin bloed altijd hoog.)
    Mijn ei-sprong vindt meestal plaats op dag 16 (getest) - wat betekend dat ik maar 7 dagen heb voordat het bruine bloedverlies begint (en 12 dagen voor mijn menstruatie begint).Dit duidt dus op een korte luteale fase lijkt me...

----> kan een eitje innestelen als ik voor de eigenlijke menstruatie al begin met licht zeurderig gevoel en bruin bloedverlies?
    -----> kan het eitje zich soms wel gewoon binnen 7 dagen innestelen?
    -----> is dit reden om naar de dokter te gaan (5 maanden pas aan het proberen)
    -----> heeft iemand dezelfde ervaringen? En ook goed nieuws?

Heel hartelijk bedankt!

2. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Tijdje geleden is een soortgelijk topic actief geweest, misschien heb je hier wat aan: 'Een week lang bruin bloedverlies en dan pas ongesteld! Wie herkent dit?'
    Ik weet niet hoe ik een link naar een topic kan invoegen, maar hoop dat je hem zo wel vindt...

Succes in ieder geval!

3. Libelle1985

Libelle1985 Nieuw lid

1 sep 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel!!!

Deel Deze Pagina