Sinds gister drinkt mijn zoontje de fles niet meer, hij pakt hem gewoon niet. Terwijl het voorheen nooit een probleem was. Ik geef volledige bv, alleen als ik af en toe even weg ga kolf ik wat en krijgt hij dat van onze oppas. Dat ging al die keren goed. En sinds gister opeens niet meer! Daar word ik erg onzeker van.,, Wat proberen jullie wanneer je kindje de fles weigerd?? Groetjes Terra
Hoi Terra, ik heb ook een kleine eigenwijs die de fles weigert... Wij hebben zo'n beetje alles al geprobeerd, maar hier helaas zonder succes. Ik heb verschillende flessen, avent, tommee tippee, breastflow. Maar bij geen van allen resultaat. Verder hebben wij ook alle andere tips toegepast: ik echt het huis uit, flesje door papa geven, bij honger, bij geen honger, rust en geduld etc. Helaas weigert meneer het nog steeds. Ik ben inmiddels weer aan het werk voor een aantal dagen per week, en ga dan heen en weer naar het KDV (naast mijn werk gelukkig) om hem te voeden. De andere dag(en) brengt mijn vriend of oppas hem naar mijn werk voor de voeding. Je zou Ilse (lactatiekundige) op dit forum kunnen vragen om tips. Of ik kan je even haar tips doorsturen die zij mij heeft gestuurd. Hopelijk heb je er wat aan, en laat je zeker niet ontmoedigen! succes