Herfstvakantie 2024

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Spectre, 24 jul 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.533
    113
    Vrouw
    Wie heeft al iets geboekt en waarheen?

Onze zomervakantie zit er alweer op dus ben nu aan het kijken voor de herfstvakantie haha. Ik ben sowieso vrij, man moet het nog aanvragen.
    Maar met of zonder man/ kinderen, ik wil er graag nog een paar dagen tussenuit.
    Wie heeft tips? Het mag ook iets verder weg zijn (eigen vervoer).

- leuke vakantiewoningen in een mooie omgeving
    - vakantieparken met faciliteiten
    - Fijne aanbieder voor last minutes?

2. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.445
    1.129
    113
    Wij doen een stedentrip naar Rome. Maar Denemarken en Londen zijn ons ook goed bevallen in de herfstvakantie. Het is vaak nog zo'n lekker weer overal.

Spectre vindt dit leuk.
  3. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.361
    30.651
    113
    Vrouw
    Mijn man wil met de oudste een stedentrip of zonvakantie boeken. Maar ze zijn er nog niet uit waarheen.

Jongste heeft besloten dat hij en ik dan samen naar Texel gaan.

Huismuisie en Spectre vinden dit leuk.
  4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.533
    113
    Vrouw
    Oh dat is ook wel een leuk idee om samen met zoon ergens heen te gaan mocht man geen vrij kunnen krijgen.

5. MrsBucket

MrsBucket Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.225
    650
    113
    Wij zijn vorig jaar in de herfst in de Elzas geweest. Het jaar daarvoor naar Legoland en Legohouse in Denemarken en twee jaar geleden in Normandië. Dat vonden wij allemaal erg leuke bestemmingen voor een weekje weg. We hebben wel steeds mazzel gehad met het weer, overigens.

Spectre vindt dit leuk.
  6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    Wij gaan in de herfstvakantie vaak naar Duitsland/Luxemburg/Ardennen, we zijn op verschillende plekken geweest, maar de Eifel is voor ons echt wel de ultieme herfstbestemming. Prachtige bossen, sfeervolle stadjes, mooie wildparken, watervallen, ik kom daar altijd zo tot rust. Ons favoriete verblijf is Dormio resort Eifeler Tor. Hier staan echt geweldige huisjes, het ligt midden in nationalpark Eifel en iedere ochtend zie je door je badkamerdakraampje de zon opkomen achter de beboste heuvels, zo fijn. Je rijdt er in een uurtje of 3-5 naar toe (afhankelijk van waar je woont). Op de terugweg doen wij meestal nog een dagje Phantasialand, vinden de kinderen geweldig.

Dubbelgeluk, Spectre en Rizzoli vinden dit leuk.
  7. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Wij gaan dan een weekend naar slagharen. Voor de rest werken we beide.

Spectre vindt dit leuk.
  8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.533
    113
    Vrouw
    De Eifel lijkt mij ook een mooie herfstbestemming, ik zet het op m'n lijstje erbij :)
    We gaan sowieso last minute boeken ivm het weer haha.

9. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.800
    1.618
    113
    Samen met de kinderen een midweek naar Landal Lommerberg. Man blijft thuis. Ga nog wel samen met man daarvoor twee nachten met z'n tweetjes weg. Komt voor nu zo uit qua werk. Vakantie valt ook heel erg laat dit jaar. Dus wilde wel iets met veel binnen vermaak.

Spectre vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina