Hallo, Ik heb een vraag aan jullie. Ik heb een elektrische bakfiets 3 wieler. Nu wil ik eigenlijk ook een elektrische normale fiets erbij. Waarom? Omdat ik eigenlijk een beetje bang ben om soms op een bakfiets te moeten fietsen. Ik vind het een onwijs fijn vind, ik vervoer mijn zoon erin, boodschappen alles.... Maar als ik ga fietsen dan vind ik het altijd eng dat die wegen zo schuin lopen. Ben dan altijd bang dat ik val... hebben jullie dat ook??
Ik heb een elektrische bakfiets én ga daarnaast ook een gewone elektrische fiets kopen. Ben nooit bang om te vallen, maar ik fiets ook heel veel kilometers met mijn bak. Hij voelt dus heel vertrouwd. Ik wil alleen op volle snelheid het bos uit kunnen fietsen als ik uit mijn werk kom en ik kan niet altijd de bakfiets meenemen omdat manlief die ook gebruikt als ik aan het werk ben. Daarom ga ik dus eentje kopen. Geen moment over getwijfeld of ik dat wel of niet moet gaan doen haha. Maar wat houdt jou tegen?
Het houdt mij op zich niks tegen. Maar misschien hebben andere vrouwen er ook moeite mee.... jij gelukkig dus niet.