He! Ik heb even meegelezen bij de vraag van xxpetra aangezien mijn zoontje ook vaak rond die tijd erg wakker is. Zou ik dit zelfde schema wat haar aangeraden is ook kunnen aanhouden. Die van mijn is danwel wat jonger maar even zwaar. Dus zo En dan 180/6 06.30 10.00 14.00 18.00 22.00 Groetjes en alvast bedankt!
Hoi hoi, Hij is dan wel even zwaar maar als hij jonger is, vind ik 180 wel veel per keer hoor. Hoe oud is hij precies. Drinkt hij nu ook 5 voedingen? Groetjes Adrienne
Hij is bijna 7 weken. Hij drinkt er nu ook 5 en vaak maak ik 150 a 160/5 en dat gaat makkelijk op hij is dan vaak nog flink aan het "zoeke n" met een speen niet stil te houden dan tot hij meer krijgt. Dus ik geef hem nu s avonds al 180 dan slaapt hij van 10 tot 6 a 7. Hij is ook flink actief overdag. In hoever dat kan voor zijn leeftijd. Mar is op zijn manier erg druk met rond kijken, zijn muziekjes en in het wippertje stuitert hij op eigen kracht al lekker op en neer. Misschien verbruikt hij veel energie? Een dag of vier geleden kreeg hij nog overdag 120 en s avonds 150 maar toen werd hij s nachts ineens weer wakker voor een fles. Dus heb ik het verandert naar overdag 150 en s avonds 180 Als jij wat anders aanraadt hoor ik het graag!
Hoi hoi, Oke, hij is er wel erg vroeg mee. Je kunt natuurlijk ook met 15/20 omhoog gaan, dus dan maak je 180 en dan gooi je wat weg. Verder zijn de tijden prima hoor. Groetjes Adrienne