Dat is stom hè.. Gewoon een topic hier aanmaken, gewoon omdat het nog kan! Mijn meisje wordt volgende maand een peuter.. Mijn kereltje een kleuter... Niks noppes nada baby of dreumes meer.. Geen vragen meer over slaaptijden, flesjes, inbakeren, bv, fv, of wat dan ook.. Maar vragen over de psz, school, gedrag en andere dergelijke dingen.. Ik vind het jammer.. Jammer dat het zo snel is gegaan..ik vraag me vaak af, was het dit? De zwangerschap, baby/dreumestijd. Zou ik nog een derde willen..nee ik wil geen derde alleen om dit nog eens mee te maken..we zijn compleet.. Ik ben rijker dan ik ooit had durven dromen na mijn twee miskramen.. Ik heb zoveel aan dit forum gehad, aan jullie adviezen en hoop hier voorlopig nog steeds mijn vragen te kunnen stellen..alleen.. Niet meer in dit onderdeel.. Dat boek ga ik sluiten... Op naar het volgende boek! En wat ik met dit topic wil, helemaal niks.. Gewoon weer een hoofdstuk afsluiten denk ik.. En hier nog een kunnen posten
haha ik lees het en ik denk yes, ik heb nog een half jaar maar wat gaat het snel, de baby tijd was onwijs leuk, maar ik vind het alleen maar leuker worden! het zelf ontdekken, praten en een hele nieuwe wereld die er voor hem open gaat!
De tijd gaat hard, altijd. Voor je het weet zijn ze pubers en hebben ze je (denken ze) niet meer nodig . Alvast gefeliciteerd
Toen er regelmatige tegen me gezegd werd 'geniet ervan want het gaat zo hard' dacht ik jaja blablabla maar het is echt waar, zeg het nu zelf ook tegen andere Mijn mannetje is in december 2 geworden maar kom nog regelmatig in dit gedeelte hoor, gewoon om te lezen maar soms ook om een ervaring/advies te delen, heb ik ook veel aan gehad toen mijn peuter nog een baby was