Vliegtuigcadeautjes 22mnd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 1981Mama, 1 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Hello ladies,

Ik ga over een aantal weken vliegen met mijn dreumes.

Vorig jaar was vliegen geen succes en wij waren het stel met de 3u gillende baby.

Hij houdt gewoon niet van stilzitten en moet dus een beetje vermaakt worden.

Nu wil ik filmpjes op mijn telefoon pas het laatste half uur inzetten...

Eerder gezien dat mensen kleine cadeautjes hadden voor hun kinderen tijdens te reis...

Nu kan ik een nieuw autootje inpakken, en 2 doosjes rozijntjes, maar veel verder kom ik nog niet.

Hebben jullie inspiratie?

2. brit76

brit76 Actief lid

29 apr 2009
    379
    7
    18
    -stickers + boekje om ze op te plakken
    -duplo setje
    -stickerboek waar ze de juiste sticker moeten plakken op de juiste plek
    -aquadoodle (volgens mij heb je een reisversie van)
    -inlegpuzzel
    -boekje
    -figuurtjes (dieren, poppetjes etc)
    -iets met een lichtje erin? (action :))

Zulke dingen vond onze dochter geweldig toen ze bijna twee was. En papiertjes bewaren want dan kan hij weer kadootjes voor jullie maken.

3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    2 jaar geleden ben ik met mijn toen bijna 2 jarige zoon gaan vliegen. Ik had een paar dingen bij me zoals een nieuw auto'tje, zo'n magnetisch schrijfbordje, stickers die hij op mijn waterflesje mocht plakken (vond hij heel leuk!) en de ipad, die hij gewoon mocht pakken, even een middagje iets meer kijken vond ik een fijner idee dan een huilende zeurende peuter!
    Ook genoeg luiers, schone kleertjes en wat eten meenemen. Soms heb je vertraging en dan wil je niet misgrijpen.

4. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Autoraamstickers (plakken ook op de vliegtuigstoel)
    Rijgspelletjes
    Zoekzakjes (even op fb kijken), zijn super leuk

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Waarom filmpjes pas het laatste half uur? Hier kijken ze soms op vluchten non stop filmpjes, maakt mij dan echt niet uit.

Stickers
    Potloden en kleurboekje
    Zoekboek

6. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Veel ideeen al, dankjullie :D

Laatste half uur pas filmpjes omdat hij anders wild wordt als we het uitzetten. hysterisch zeg maar...

7. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ga een keer naar de action oid.
    Kleurtjes, stickerboekjes, gewone boekjes. Misschien een magic tekenbord (kleintje).

En verder; als hij niet rustig is zonder filmpje, maar wel rustig is met filmpje. Dan laat je hem toch voor die 2 keer 3 uur filmpjes kijken?

Wij hebben een half jaar terug een vliegreis van resp. 16,5/17,5 uur gemaakt. Ik denk dat de oudste zeker de heenreis zo'n 12 uur filmpjes heeft gekeken :confused:.
    Daarna 2 weken weer nauwelijks schermtijd gehad. En toen de terugreis.... :rolleyes:
    Dan maar een keer meer schermtijd, als dat voor een rustig kind en dus ontspannen reis zorgt...

8. tuc

tuc Niet meer actief

Nou hier ook maar dan in de auto. Thuis hebben we echt beperkingen in schermtijd, maar op een reis van 13/14 uur maakt het mij geen moer uit.
    Nou idd, dat maakt mij voor die 2x dus ook niks uit. Wij rijden in de zomer 13/14 uur, ze slapen ook nog wat en anders maar niet. Daar zit ik dan echt niet mee. Relaxt op vakantie is ook wel zo fijn.

9. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Thuis mogen ze ook absoluut geen 12 uur schermtijd :p

Liever ontspannen in een auto of vliegtuig dan met een gillend kind. In de auto hebben wij ook dvd-spelers ;)

Deel Deze Pagina