Wij zijn bezig om voor de tweede keer (mijn derde) zwanger te raken. Nu zegt mijn man dat te kunnen ruiken. Misschien heel raar verhaal wat ik nu vertel maar ik vertel het toch maar. Toen ik van het weekend naar de wc was geweest, vlak voor het naar bed gaan, ging mijn man gelijk na mij naar het toilet. Hij zei toen dat de geur van mijn urine anders is en dat hij het herkent van de vorige keer. Ik moest er in eerste instantie om lachen, maar hij meent het serieus. Wie van jullie herkent dat?
Heee hoi, Wat ik weet is dat als je zwanger bent je urine inderdaad sterker kan ruiken, en ook lichter van kleur is geloof ik (beetje eiwit achtig) of het waar is Mijn urine is ook altijd donkerder en ruikt sterker als ik mijn regels ga krijgen. denk dat het mischien twee kanten kan opgaan waneer is je nod? Ik hoop natuurlijk en duim dat je zwanger mag zijn. Groetjes Wilma26
hihihi moet er ook wel een beetje om lachen! maar wie weet heeft hij gelijk! Ik had bij mijn zwangerschappen ook sterkruikende urine, al vanaf mij NOD. Dus tja, wie zal het zeggen! Heb je bijna je nod dan?
hey ja hor dat kan best ik heb ook al gemerkt als ik in mijn vruchtbare periode ben, dat er meer mannen naar mij zitten te loeren en mijn mannelijke collega's zitten in die periode wel heel vlak bij mij .. volgends mij kunnen ze het ruiken zonder dat ze het in de gaten hebben ihihihihi ( ik draag geen parfum dusss ) oerrrrr instinct