Rare klacht na terugplaatsing (IVF)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Wenssinds2013, Oct 4, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Lieve allemaal,

Ik heb 28 september mijn aller eerste terugplaatsing gehad. Super spannend.

Nou heb ik een paar dagen last van gele afscheiding (dat heb ik wel eens vaker rond deze tijd in mijn cyclus) ik heb Pregnyl gespoten (dus geen Ultro).

Maar vandaag zat er op eens in die afscheiding allemaal kleine stukjes, super fel geel van kleur. Echt heel vreemd nog nooit meegemaakt. Heeft iemand daar ervaring mee?

2. Hagedisje

Hagedisje Actief lid

Jun 12, 2015
    342
    40
    28
    Ik zou het ziekenhuis even bellen. Zelf nooit last van gehad en vind het een beetje vreemd klinken. Beter een keer teveel vragen dan te weinig.

3. Alexiatr

Alexiatr Lid

Sep 27, 2017
    35
    1
    8
    Female
    Zou inderdaad navragen bij je arts. Best vreemd. Nooit zoiets gehad.

4. suzies

suzies Bekend lid

Jun 8, 2015
    545
    148
    43
    Ik heb geen idee hoor maar word er jodium gebruikt tijdens een tp?

5. Maev

Maev VIP lid

Dec 4, 2014
    6,071
    5,553
    113
    Ik zou even het zkh bellen.
    Weet niet of het normaal met jodium gebeurd maar misschien is het nog van het reinigen met de punctie? Ik kan zelf niet tegen jodium dus gebruiken ze daar alleen warm water voor, maar begreep uit de informatie dat ze dat normaal met jodium doen.

6. Alexiatr

Alexiatr Lid

Sep 27, 2017
    35
    1
    8
    Female
    Bij tp wordt geen jodium gebruikt. Misschien is wenskind gewoon zwanger en is het dit keer de afscheiding gewoon net iets anders?

7. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties, ik ben naar het ziekenhuis geweest na bellen en alles was goed. Ik moet het gewoon even in de gaten houden omdat ik nu geen klachten had erbij mocht ik het erbij laten. Het ziet er inmiddels normaler uit mijn afscheiding. Maar vreemd was het wel ;).

Ik voel mijn ongesteldheid al weer aan komen dus verwacht dat het niet gelukt is :(

8. Blossom82

Blossom82 Actief lid

Jul 8, 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant
    Ik lees je berichtje nu pas maar ben nieuwsgierig of je al ongesteld bent?? Je ongesteldheid voelen aankomen wil niets zeggen want dat kun je ook voelen als je zwanger bent. Ik had dat namelijk ook met mijn eerste tp.

9. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

Feb 18, 2014
    837
    303
    63
    Ik had het ook, het gevoel van een opkomende menstruatie, maar ik was toch echt zwanger.

10. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb de eerste 6 weken ongeveer ook het gevoel gehad dat ik elk moment ongesteld kon worden.

Ik duim voor je!

Share This Page