Licht streepje, toch eisprong?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lemi, Jan 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Hai.

Vorige maand ben ik begonnen met ovutesten en toen begon t streepje op dag 18 donkerder te worden en op dag 19 was ie 's avonds positief. Nu zat ik gisteren op dag 18 en toen werd ie 's avonds weer donkerder (maar echt niet posi). nou dacht ik dus dat ie vanmorgen nog donkerder zou zijn zoals de vorige keer, maar hij was weer lichter... :(

Nu voel ik wel de hele tijd steekjes links onderin mn buik. Ik vroeg me eigenlijk af of het mogelijk is dat je wel een eisprong hebt zonder dat de test donkerder wordt!? Heb om 9:00 getest vanmorgen. Is t misschien handig dat ik nu anders nog een keer test om te kijken? Of zal ik afwachten tot vanavond? Hmm.

Bedankt liefs :)

2. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Niemand antw?

3. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Helaas nog steeds geen antwoord...

Wilde vanmiddag een extra test doen en toen zag ik dat ik er nog maar 2 had! Echt niet handig dus, want zit nu echt rond eisprong. Heb om 18:15 een test gedaan en die was nog steeds licht, hoop dat ie nou wel donker wordt morgen en niet weer lichter wordt! Heb meteen testjes besteld, hopelijk zijn ze er morgen of overmorgen wel! Heb er nu nog eentje en die bewaar ik dan maar voor morgen avond. Normaal doe ik 2x per dag om lh piek niet te missen. Maar ja....

Share This Page