Hoi, Mijn vriend en ik zijn vanaf augustus gestopt met de pil. We zitten nu in de 4de ronde. Maar ik ben dr zo ontzettend mee bezig om zwanger te worden, niet normaal meer. In mijn omgeving zijn 2 vriendinnen net bevallen, 1tje moet nog 4 week, en een ander nog 14 week. Ik kan dr haast niet meer tegen om mensen te zien die zwanger zijn, of die erover praten. Elke keer wanneer ik weer ongi ben geworden dan is het weer zo'n enorme terleurstelling. Mijn vriend wil ook graag dat ik zwanger ben natuurlijk, maar hij wil niet op gezette tijden gaan klussen zeg maar. Dat snap ik opzich wel, maar ik heb zoiets liever dan op mijn vruchtbare dag. Het klussen moet geen sleur gaan worden natuurlijk, maar ik heb het idee dat dat het nu wel een beetje gaat worden van mijn kant. Herkent iemand dit? zo jah..hoe gaan jullie hier mee om? Groetjes
Hoi wij zitten in de 3e ronde. Ik merk ook wel dat ik er heel veel mee bezig ben, mijn schoonzusje is ook zwanger, dus dat helpt ook niet echt mee. Kan je niet proberen om je vriend te verleiden op jouw vruchtbare dagen en het hem niet mededelen. Dan heeft hij misschien ook niet het idee dat hij op gezette tijden aan de gang moet . Ik ben nl ook bang dat mn vriend gaat denken dat hij alleen daarvoor aan de bak moet haha! Zijn jullie bezig voor je eerste kindje? Liefs
Jah wij zijn bezig voor ons eerste kindje. Mijn vriend en ik zijn nog niet zo lang bij elkaar, maar omdat mijn vriend bijna 7 jaar ouder is dan ik, vinden we het nu wel tijd zeg maar haha.. En we zijn dr ook allebei aan toe. Het gaat heel goed tussen ons en we zijn er allebei zeker van dat we bij elkaar blijven, en dat wij de papa en mama worden van ons kindje. Maar idd, het is misschien wel een idee om hem niet te laten weten wanneer ik vruchtbaar ben. Ik hoop dat hij dr intrapt haha, want hij heeft het zo langzamerhand wel een beetje door. Niet dat we alleen klussen in mijn vruchtbare periode hoor, maar hij heeft het wel door
Ik herken het wel. Ik ben er ook heel veel me bezig en me vriend zegt 'het komt vanzelf wel' Hij wil ook niet verplicht klussen. Maar wil aan de andere kant ook wel weer dat ik zwanger word. Ik ben sinds juli 2007 al gestopt met de pil. Maar we zijn er toen nog niet serieus mee bezig geweest. Maar voor mij gevoel duurt het al veel te lang en wil wel eens zwanger zijn. Ik probeer het steeds meer los telaten omdat het gedwongen klussen ook niet werkt. We klussen nu alleen als we er zin in hebben. Liefs Linda
Jah precies, dat zijn ook precies de woorden van mijn vriend 'het komt vanzelf wel'... Maar jah meer kunnen we niet doen, alleen maar oefenen en oefenen
Ik ben er ook best wel veel mee bezig. Nu ik aan de clomid ben krijgen we 'huiswerk' mee van de gyn. Dat is ook wel lastig maar gelukkig heeft mn mannetje er geen moeite mee vooralsnog haha. Vind het trouwens wel een goeie om je mannetje het niet al te duidelijk te maken wanneer je vruchtbaar bent. Maar na een poosje hebben ze het ook wel door haha
Die mannen toch! Volgens mij kunnen zij het meer naast hun neer leggen omdat het niet hun lichaam is.. Ik hoop dat je hem een beetje om de tuin kan leidden. Spannend he 1e kindje! Ik zie dat we redelijk gelijk op lopen Joosie, misschien een leuk kerstkadootje hihi! En Evemarlin jeetje al een jaartje bezig. Ik weet dat je er wel een jaar voor moet uittrekken, maar ik begrijp dat je er nu wel een keer klaar voor bent! Meisjes succes met oefenen en hoop dat het snel raak is.
Ja ze zijn niet gek natuurlijk, maarre de eerste paar keren dat het lukt zijn mooi meegenomen toch Enne het is toch wel leuk huiswerk..
Nou idd...wij denken bij elk dingetje ook: oei ik kan wel zwanger zijn. Nou idd Nonja..dat had ik al ingedachten..dat als we zwanger morgen zijn dit keer, dan stuur ik de beide ouders een kerst kaart met: Liefs joosie, peter en...... dat was mijn plan haha
Ooohh jaaa dat zou zo leuk zijn! Heb net al aan de meiden van het pendel forum gevraagd of ze willen pendelen. Krijg ik terug Nov 2008 zwanger van een tweeling. Hahaha ik maak mezelf helemaal gek. Alle kwaaltjes heb ik al gevoeld... Zijn jullie ook bezig met ovulatietesten/temperaturen etc? En Emma jij bent aan de clomid, misschien stomme vraag maar zijn dat hormonen?
Nee ik ben niet bezig met tempen enzo..ik slik alleen foliumzuur..meer niet, oh jah en de ovulatietest natuurlijk ook. dan weet ik tenminste wanneer ik vruchtbaar ben. En jij nonja? En ik wil morgen ff naar de kruidvat om zwanger pillen kopen. daar zit alles in om veilig zwanger te worden, en wat ik begreep kan dat het ook bevorderen
@Nonja, ja dat zijn hormonen, vraag me alleen niet welke haha Deze maand zagen we twee eitjes op de echo, dus nu vind ik het extra spannend haha Dus volgens de pendel zwanger van een tweeling, ben je voorlopig klaar haha @joosie, leuk idee van die kaarten! zullen raar opkijken
Jah idd..ik hoop dat het werkelijkheid kan worden.. @emma...pff spannend hoor..ik hoop het voor je.. maar wat is nou pendel?
@ Joosie Ik slik ook foliumuur en heb me aangemeld bij menstruatiekalender die houden net zoals onderstaande banner je vruchtbare dagen bij. Dat is natuurlijk niet helemaal exact. Ik merk het wel aan mn lichaam als ik vruchtbaar ben. Ovulatietesten heb ik nog niet geprobeerd, maar zit er wel over na te denken als het deze ronde niet is gelukt. Over die zwanger pillen hoor je ook wel goede verhalen, vooral dat ze je cyclus bevorderen. Vind ze wel een beetje duur 8,50 eur voor een maand, maar ja dat is wel voor een goed doel he? En dat pendelen zijn meiden die met een naald en draad ofzo iets allemaal vragen stellen. Je kan ze vinden bij de lounge. Ik geloof er niet echt in, maar vind het ook wel weer leuk en spannend. @Emma21 Wauw 2 eitjes, dus jij bent zwaar aan de klus gegaan? Hahah! Ik hoop voor je dat t raak is. Hoeveelste ronde zit je?
ik vind dat pendelen ook wel grappig, maar geloof er niet echt in. Is wel leuk om te zien of het echt uitkomt. Wij hebben ons huiswerk goed gedaan ja hahaha. Ik ben in juli 2007 met de pil gestopt, dit is de tweede ronde clomid. Dus eigenlijk de tweede ronde, omdat ik dus achteraf geen eisprong keeg. Meiden ik ga mijn bedje opzoeken, ben moe! fijne avond nog!
@nonja..die pillen je bij de kruidvat halen..eigen merk..kosten 2.99 geoof ik..heb je 90 stuks... dat pendelen onder werk forum staat dat?
Het pendelen heb ik gevonden...en dan? Wat moet ik dan doen? om te weten of ik zwanger ben ofzo? hoe heb jij dat gedaan?
Goedemorgen Joosie, ik lag al in mn bedje sorry. Je kan aan die meiden een PB sturen en dan vragen of ze voor je willen pendelen. Succes ik ben benieuwd en er vanavond weer...