Slimme actie!?

Discussion in 'Zwanger worden' started by knorretje84, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik kan mezelf wel voor de kop slaan....

Inmiddels 4 dagen overtijd, totaal geen verschijnselen van een eventuele zwangerschap maar ja: geen bloed geeft moed.....

Gisteravond in bed voelde ik ineens wat: En ja hoor, wat bloed.....Dat wil zeggen: bruine smurrie (sorry voor de details).....Meteen maar maandverband gepakt, de duivels zullen wel in aantocht zijn.......Ontzettend teleurgesteld maar ja, het is niet anders. Volgende ronde beter.....

Er totaal vanuit gaand dat het wel door zou zetten, vanochtend naar de wc geweest. Ben nu tot de conclusie dat ik totaal niet ongesteld ben......Na die 3 druppels is er niks meer gekomen. Voel me ook totaal niet ongesteld.....Dit gaat namelijk altijd gepaard met helse pijnen in buik en vreetbuien.........Maar ja, mijn ochtendurine is allang weg, dus moet tot morgenochtend wachten met testen....Misschien was dit innesteling? Moest het oude bloed nog weg? Of heeft mijn schatje mijn "geraakt" tijdens onze "klus"actie van gisteravond.......

Wat denken jullie?.....

Zenuwen!

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik hoop voor je dat het raar is ! :)
    Succes met testen morgen.

3. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

oh dat is spannend!
    Kan best oud bloed zijn..
    Succes met testen!

4. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    spannend hoor.....ben benieuwd..
    hoop dat je goed nieuws hebt.
    je zou eventueel nu al kunnen testen, het gaat erom dat je urine wat geconcentreerd is. als je urine bijna doorzichtig van kleur is is het niet geconcentreerd en dus heel weinig hcg dan zou de test niet kunnen pakken.
    maar als jij vandaag pas 2 of 3 glaen hebt gedronken kun je best testen

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hier had ik ook al over na zitten denken......Maar ik durf niet!

Ook wil manlief er bij zijn.....Wel zo leuk om het blijde nieuws samen te ontvangen of de teleurstelling van elkaars gezicht af te lezen....Dus ik ga mij inhouden.......hoe lastig dit ook is.....

Het wordt een beroerd nachtje slapen, vrees ik!

6. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ja inderdaad, zo duurt wachten wel echt lang ja....nou even volhouden nog en succes morgenochtend!
    Hoop dat je goed nieuwe hebt...

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    gewoon overdag testen, tegenwoordig hoef je niet meer met ochtendurine te testen.
    Ik heb ook savonds getest, geen probleem

8. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Gewoon op tijd gaan slapen vanavond....dan heb je niet dat je de hele avond op de klok zit te kijken en is het zo morgenochtend....Hoop wel dat je in slaap valt....

Maar super spannend joh... Ben benieuwd...

P.s. Is het dan zo dat je vanaf innesteling kan testen? Ik dacht altijd dat je dan ook nog een kleine week moet wachten

9. Trees

Trees Niet meer actief

je hoeft echt niet perse met ochtendurine te testen hoor. Even een paar uur niet drinken en plassen en je kan gewoon een testje doen. De gebruiksaanwijzing van een zwangerschapstest zegt zelfs dat je de test op elk gewenst moment van de dag kan uitvoeren vanaf het moment van de eerste dag van je gemiste menstruatie.

Dat ik deze tekst uit mijn hoofd ken, is vrij ziek :(

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    ow ik zou gewoon wachten tot de eerste dag dat je ongesteld zou moeten worden trouwens. Had niet in de gaten dat het over innesteling ging.

11. Trees

Trees Niet meer actief

maar ik dacht dat ze vier dagen overtijd was?! Haha ik begrijp het ook niet meer ;)

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @lexie74:

Snap je reactie nie zo goed......

Ben vandaag 4 dagen overtijd, had afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden........

Maar overdag testen kan dus net zo goed als 's ochtends? Mmmm, dan misschien toch nog vanaaf testen als manlief thuis is.........

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    ow je bent al wel overtijd, sorry hoor raakte even in de war door een adner topic.
    Ik zou gewoon testen zodra je de kans hebt, middag, avond ochtend, maakt echt niet uit.

14. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Whaaaaa, nu komt het toch wel dichtbij....Ik dacht: wacht lekker tot morgenochtend, maar nu lonkt de test wel heel erg.........Over 2 uur komt manlief thuis, nog ff wachten dus..........De zenuwen gieren door mijn lichaam.....

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Gewoon lekker testen als je mannetje thuis is, word wel heel spanennd nu he!
    Ik ga voor je duimen hoor, hoop dat je een mooie positieve test in je handen mag hebben straks!

16. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    toch nog vanaaf testen....ben benieuwd knorretje!

17. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Knorretje het kan de laatste bloeding zijn geweest, kan ook id een inneseteling zijn geweest. En zeker kan je ook overdag of s'avonds testen. Is je man al thuis dan kom op we zitten hier met zijn alle op de uitslag te wachten.

Toi toi toi ik duim voor jullie

18. evemarlin

evemarlin Lid

Sep 9, 2008
    55
    0
    0
    Sneek
    Ik hoop het voor je Knorretje!

We wachten af tot morgen..
    Hoop dat je dan de (posieve) uitslag hebt!
    Succes!

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zie mijn topic: Getest! Helaas!

Ben wel helemaal gefrustreerd.........Kom nu dan maar op met die duivels, weet ik weer waar ik mee af ben! Ben erg verdrietig, maar geen bloed, geeft moed!

Op naar de volgende ronde dan maar.......al hoop ik nog op een wonder!

20. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Was tie nagtief? Is het misschien iets te vroeg geweest voor een test?

Share This Page