Hallo Allemaal, Ik heb ook een zenuwslopend weekend achter de rug. vorige week donderdag was mijn nod en ik had van te voren al getest hahahah kon het niet laten. deze test was heel licht positief, dus ik had hele goede hoop. vrijdag weer getest want ik was nog niet ongi en weer een hele vage test maar ze zeggen streep is streep. dus ik nog meer hoop. maar in de loop van de dag kreeg ik bruin verlies en s.avonds ook wat bloed. Zaterdag alleen bloeden bij het naar de wc gaan en bijna niks in verband, maar wel veel bloed. ik denk nou dan heb ik mezelf voor de gek gehouden en ben ik niet zwanger geweest. gister maandag dus moest ik mijn laatste test gewoon doen van mezelf hahahah ik dacht ik ben toch niet achterlijk? en ja hoor weer positief wel licht streep maar wel duidelijker nu. dus ookal is het mis gegaan ik was dus niet gek. ik heb de gyneacoloog gebeld omdat ik dit nog nooit heb mee gemaakt en wilde weten wat ik moest doen nu. nou gaan ze morgen een echo maken om te kijken of alles schoon is, ook mijn eileiders. ik heb namelijk een operatie aan mijn eileiders gehad en de kans is vor mij groter dat ik buiten baarmoederlijk zwanger raak. spannend dus allemaal. ik weet dat het eraf is gekomen omdat er heel veel stolsels uit zijn gekomen, maar stiekem heb je toch nog hoop. gek he. ik heb er wel vrede mee als het zo is omdat ik al een keer heb gehad met 24 weken en dat hoop ik nooit meer mee te maken. denk altijd maar zo, het vruchtje zal wel niet levensvatbaar zijn geweest anders stoot mijn lichaam het niet af. die keer met 24 weken was het kindje ook niet goed maar bleef wel zitten terwijl ik toen ook een bloeding heb gehad. morgen meer duidelijkheid hoop ik, word er gek van. heb al wat meegemaakt met zwangerschappen en het blijft altijd spannend van dag 1 tot dat je het in je armen hebt gezond en wel. heel verhaal maar dat wilde ik even kwijt. heb op het forum wel gezocht naar mensen die ook vervelende dingen hebben mee gemaakt maar kan er geen onderwerp over vinden(ben ook geen pc held) groetjes peggy
Hoi hoi, Wat een verhaal meid. Ik wil je heel veel succes wensen voor morgen en hopelijk heel snel goed nieuws ! Liefs en een knuffel, Bibu !
Wat naar allemaal Pekske. Veel sterkte ook morgen bij de gyn! Kijk eens onde het forum Miskraam, daar kan je steun vinden als je over je mk wilt praten!
hallo allemaal, ben vandaag bij de gyn geweest, ze hebben een echo gemaakt maar daar was niets meer op te zien. omdat ik nog heel vroeg was moest ik toch blod prikken om te voorkomen dat het toch in mijn eileider zou zitten. kreeg om 4 uur telefoon van de gyn. had nog wel hormonen in mijn bloed maar dus danig weinig dat het dus een miskraam is geweest en dus gelukkig ook niet meer in mijn eileider kan zitten. dus was niet gek met mijn gevoel en alle wazige testen. op naar een nieuwe ronden....... groetjes peggy
Jeetje Peggy, Wat een verhaal! Heel veel sterkte met de volgende ronde en hopelijk is het snel weer raak voor je. Ik weet een klein beetje wat je meemaakt, aangezien ik in september een buitenbaarmoederlijke zwangerschap helaas hebt meegemaakt. Maar ik was toen net 5 weken zwanger. Hierbij is er ook 1 eileider verwijderd, omdat ik daar verklevingen in had zitten. Ik kan het nu wel een plekje geven, maar het vergeten doe je nooit. Nu mag ik over 6 dgn gaan testen en ik hoop zo dat het raak is. Heel veel sterkte en hopelijk hebben we snel goed nieuws! Liefs Joyce
hoi joyce, spannend weer he, ik hoop voor je dat het raak is deze maand. dat zou een mooie afsluiting zijn van een jaar waar het soms even minder in ging. ik ben nu wel heel benieuwd of mijn eisprong gewoon op tijd zal zijn. dat ga iknatuurlijk testen met cb omdat ik geenronde wil missen. ben tenslotte al bijna 35. maar goed we doen ons best en laten we hopen dat we deze maand allebei een positieve test hebben ik kan testen rond de jaarwisseling dus ook nog net in 2006. gaan we samen en hoop nog een hoop anderen onder ons over naar het onderdeel zwanger zijn. succes ik zal voor je duimen. groetjes en knuf peggy
Dat zou echt fantastich zijn, ja toch! Ik kan me geen mooier begin van het jaar 2007 voorstellen. Ik duim ook voor jou dat je test dit jaar nog positief mag zijn en dat we met nog een hoop andere verhuizen kunnen naar het andere forum.... Dikke knuf terug Joyce