heb vandaag 2 testen gedaan ze hieronder wat is jullie mening en ik heb geen idee hoe ik in men cyclus zit ben juni vorig jaar gestopt met de prikpil.
Hoi Ja binnen 5 minuten en werd steeds duidelijk. Ook een testpoint gedaan ook een licht streepje vind dat echt rot testen. Morgen nog maar een kv doen.
Dat ziet er goed uit! Mijn test zag er eerst ook zo uit en werd steeds donkerder.. Gefeliciteerd meid
Hoi, Nou volgens bereken en doen zou ik nu ong 6 dagen voor ongi zitten. Vandaar dat die dus zo licht is al is die in het echt best duidelijk. Ga morgen nog een kv test doen en als die weer positief is ga ik langzaam aan blij zijn. Durf dat nog niet zo goed omdat ik zo vroeg heb getest en ik al een x vals heb getest met de kv die gaf positief aan terwijl ik vruchtbaar was. Mijn cyclus is na het stoppen met de prikpil niet goed geweest. Ga duimen draaien zou wel snel zijn na 1,5 jaar prikpil gebruik en na 6 maanden zwanger. Afwachten nog even. Laat morgen weten als ik een test heb gedaan...
Spannend meis. Anders doe je een cb digital met indicator. Die gaf bij mij meteen aan zwanger 1-2. Toen had ik ook een heel licht streepje op de kv. De twijfel was meteen weg. Heerlijk om duidelijkheid te hebben. Ik duim voor je.