tijdstip ovutest uitvoeren

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Blink, 16 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blink

Blink Actief lid

14 jan 2007
    259
    16
    18
    Hoi,

Ik vraag me af of ik een ovutest ook gewoon s'avonds tegen een uur of 19.00 uur kan doen?

We gaan op vakantie en dan is dat makkelijker als in de middag ivm dagjes weg. Is dat wel of niet slim om te doen?

Wanneer testen jullie?

Ik heb een cyclus van ongeveer 30 dagen en ga vandaag op dag 10 beginnen. Ik hoop zo dat het raak is deze ronde! :)

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    zolang je 2 uur van te voren niet drinkt, kan het geen kwaad, adviseer wel om minimaal een uur niet te plassen. Zelf ben ik ook afwisseld bezig maar houd me altijd hier aan.

3. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Ik gebruik de ovutesten van Clear Blue met de smileys. Deze zijn wel prijzig, maar gebruik er maar gem 3 per ronde. Groot voordeel vind ik dat je ze ook kunt gebruiken met je ochtendurine. Dus dan hoef ik er de rest van de dag niet meer aan te denken en ik hoef geen streepjes te turen, ideaal.

4. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe de ovulatietesten altijd rond 18.00u. Het belangrijkste is dat je een poos van te voren niet naar de wc gaat om te plassen en niet teveel drinkt. Staat meestal wel in de bijsluiter vermeld. Ook is het goed om het elke avond rond dezelfde tijd te doen. Veel ovu-testen mag je niet met ochtendurine doen (kijk even in de bijsluiter), dus dan is dit een goed tijdstip. Succes ermee en hopelijk is het deze ronde raak!

Deel Deze Pagina