zou dit genoeg zijn?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door debora21, 16 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hoi!

Ik heb voor het eerst ovutesten (van sensitest) gebruikt en nou was hij maandag avond al bijna helemaal positief en dinsdag ochtend was het streepje echt heel donker. Nu hebben we maandag avond "geklust" (zo nu weet de hele wereld wat wij maandagavond deden ;) ) omdat ik wist dat dit op dinsdag en woensdag niet zou gaan. Ook zaterdag en zondag is er geklust. Zou dit dan genoeg zijn? Als het goed is zou m'n ei dan op woensdag of donderdag gesprongen zijn toch? dat zou dan toch binnen 72 uur gebeurd moeten zijn...
    pfff weet dat ik pas over 14 dagen testen kan, maar ben er nu al zenuwachtig over... (Bij Finn was het meteen raak zonder ovutesten, maar door m'n rare cyclus heb ik dit geprobeerd)

alvast bedankt!

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Denk wel dat het goed moet zijn ;) !

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    dank je voor je reactie! :) stom he het is meteen weer een "obsessie"... Maar voel me ook meteen weer raar in m'n buik, alsof er vanalles gaande is. Kan natuurlijk helemaal niet

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Jawel hoor, je had het beter nog eend agje erna kunnen doen! Maar er waren genoeg zwemmertjes aanwezig ;) ze stonden te springen hihi.

Laten we hopen dat je snel een positeve test hebt :D Op welke CD had je een positieve ovu test?

Liefs

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    op dag 19! Best lange cyclus dan geloof ik: 36. Oh nee want mijn normale cyclus is 34 dus valt wel mee.
    Hoop dat het genoeg is ja! tja een dag later ging niet want m'n man was er niet :D Vandaar bewust maandagavond gedaan!

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dan heb je een cyclus van 33 dagen :) Dat is netjes hoor :)!!!

Je zal vast wel goed geklust hebben hiih :)

Liefs

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    waha kan van de zenuwen niet eens meer rekenen... nou zeg! das wel erg :)

Deel Deze Pagina