Hoi meiden, Weten jullie per ongeluk hoe laat de zorgtoeslag meestal gestort wordt? Ik zat net op mijn bank te kijken en ik zag dat het er nog niet was, dat is best wel laat toch? Ik heb rabobank...
er is al een topic over zorgtoeslag en kindgebonden budget. hier ook rabobank en heb het er net op staan normaal altijd rond `13.00uur was van de week ook al,waren ze ook al laat
Bij mij is er nog niks, terwijl het er normaal altijd best wel vroeg is, rond 13 uur. Ik snap er niks van...
als iemand er dringend op zit te wachten dan kan dat toch gewoon hier gevraagd worden? ik heb alleen de huurtoeslag binnen, kgb en zorg nog niet..
Was geen persoonlijke aanval hoor maar het is werkelijk zo dat er iedere maand topics geopend worden wanneer zorg, huur, kindgebondenbudget, kinderopvangtoeslag en kinderbijslag worden gestort....
Okee, maar dat wist ik dus niet, want ik open zo'n topic nu voor het eerst, omdat ik normaal mijn centjes op tijd op de rekening heb staan. Dan ga ik niet eerst heel zp doorspitten. En het was maar een vraag...
Heb in dat andere topic al geantwoord. er is vertraging met de uitbetaling iedereen krijgt het vanaaf nog op de rekening heb ik gelezen op het werk. Fout ligt niet bij de belastingdienst maar bij de banken... Bel.dienst levert het op tijd aan maar de banken zijn te laat net als afgelopen vrijdag met de uitbetaling van de voorlopige teruggaves e.d. Heb je het morgen nog niet dan morgen ff bellen dan kan er wat anders aan de hand zijn maar eerst nog wel ff je rekening checken voordat je belt