Mijn vaste gyn die eerst mijn echo deed zij dat ik vandaag mijn eisprong kon verwachten aan de hand van de grootte hij was toen 15 millimeter 4 dagen terug Maar 2 dagen terug had ik door iemand anders echo ik had 3 eitjes 13 15 en 19 millimeter en ze zij die zal morgen wel springen leek met raar op dag13 dus ovu testen gebruikt maar allemaal erg licht tot vanmiddag maar is dit positief want hij is wel iets lichter nog?
Ja ik test al 4 dagen en elke keer was het lijntje heeeeel licht nu was hij voor het eerst echt donker
is nog niet positief, maar als ze eerst heel licht waren dan zal je morgen wel een posi test hebben. aan de klus maar vast
nou, ik zou er maar eens op gaan gokken! Niet iedereen krijgt even donkere strepen, heb ze hier ook niet veel donkerder gezien van de action als die. succes! Zou toch jammer zijn he, als hier gezegd wordt, moet nog donkerder, en hij is morgen lichter.......
Zeker klussen, hij is goed donker dus je ei kan komen binnen 24 a 48 uur. Mijne was ook zo 1 dag en daarna weer lichter..de volgende dag ging me temp omhoog
Zou vanavond klussen nog op tijd zijn ik heb gisteravond ook nog geklust omdat ik dacht dat gisteren mijn ei was. En als je temp omhoog gaat heeft dat je eisprong plaats gevonden, hij is nu nog steeds normaal
Als je temp nog hetzelfde is zal ik zeker nog klussen Hij gaat omhoog na je eisprong mrt min 0,2 .. Dus gewoon nog een feestje bouwen vanavond