Tijdverdrijf zoon 3,5-4 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Druif78, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san1981

san1981 Actief lid

8 sep 2008
    218
    1
    18
    Mijn zoontje vindt kleien heel leuk en het spel dierenvrienden. Ook dansen op muziek is een hit.
    Daarnaast heb ik ook electronic een pen en boekje waarbij hij kleine opdrachtjes kan doen. Leuk als hij even iets voor zichzelf moet doen. Maar hier ook blij als hij in mei naar school mag. Meer uitdaging wel nodig.

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Is dat niet raar als je verder niks nodig hebt?

3. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Hier doet samen verstoppertje spelen in de kamer het nog steeds goed, hij verstopt zich onder de tafel en giert het uit als ik hem niet kan vinden !,

4. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Hier bij intratuin hebben ze allemaal van die kleine huisjes staan, is echt een soort tentoonstelling, en helemaal niet raar hoor. Stikt van de kleine kids!

5. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    #25 Corry1985, 11 nov 2012
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
    Ik deel niet hetzelfde... Maar wil wel ff delen wat wij doen ;)
    Mijn dochter is van februari 2009 en sinds het slechte weer zijn we andere dingen gaan doen.
    Ik had verwacht dat ze het nog niet zo goed zou kunnen, maar toch wel.
    Memory is echt leuk, hoewel ze liever wint, ook domino is hier favoriet.
    Daarnaast is knippen en verzamelen nogal aan de orde.
    Lastige leeftijd waarin ik haar wel vaak moet vermaken.

Je zei wel niet knutselen etc. maar kleien is hier af en toe ook wel leuk, maar heeft ze wel snel weer gezien. Ook knippen.
    En vast is dat als de jongste voor de 2 de keer naar bed gaat dat ze altijd een filmpje mag kijken als alles opgeruimd is.

Een tijdlang meespelen met auto's trein is niet zo aan mij besteed. Boekjes voorlezen is ook favoriet, maar ook dat heb ik wel gezien.
    En zodra het droog is toch naar buiten. ;) Nog een paar maandjes en dan gaan we het nog missen denk ik zomaar.

Vandaag was ze mee met opa en oma naar een tuincentrum inderdaad, heel leuk voor haar, dan verzamelt ze alles wat op de grond ligt bijvoorbeeld....
    Dagje Ballorig? Dagje Zwembad?

Hier gaat ze 2 ochtendjes naar de Peuterspeelzaal en ik werk minimaal 1 dag en gaat ze naar oma.

Je komt de winter wel door hoor! Ineens heb je weer inspiratie...:D

Deel Deze Pagina