tijger blijdorp stikt en sterf SCHOKKEND

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Femsiejj, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Babyhope oh sorry heb je verzorger niet zien staan.. ik zal zo nog s kijken

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha ja als die jongen helemaal naar links loopt houdt hij het beeld op die tijger die zit dan beneden van die rots en bovenop staat de verzorger..

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    had t niet moeten kijken ik zit me kapot te janken oooh wat zielig zeg wat zal dat beestje zich naar en paniekerig gevoeld hebben

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Heel verdrietig dat de tijger op deze manier is overleden.... Had mooier geweest als het in zijn slaap was gebeurd.

Hij was oud en ik denk niet dat iemand iets had kunnen doen.

Sterkte voor de verzorgers, volgensmij is dit erg heftig als de tijgers je lust en je leven zijn en je dagelijks intensief met ze bezig bent.

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Inderdaad, wat sneu voor de verzorgers :( Volgens mij zijn die hartstikke betrokken bij de dieren die ze dagelijks verzorgen. Kan me voorstellen dat die er echt kapot van zijn, vooral vanwege de manier waarop hij aan zijn einde is gekomen.

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Heb het filmpje gezien, verschrikkelijk en zeker als hij in paniek raakt in het water. Ik wens zijn verzorgers veel sterkte toe.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oooh wat erg. Ik ga het filmpje niet kijken, weet nu al dat ik over de zeik ga.
    Ik zou ook echt weg lopen als ik zulke dingen zou zien.

8. susy26

susy26 Niet meer actief

heel erg zeg! pff ben er van ontdaan! Had beter niet naar t filmpje moeten kijken. arm beestje. veel sterkte voor de verzorgers.

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ach wat sneu. Ben toevallig een dag eerder geweest naar Blijdorp voor de verjaardag van Tygo en hij vond de Tygers helemaal geweldig. Vond het beestje al wel wat aan de magere kant, maar ben blij dat het niet gebeurd is toen wij er waren...

10. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ja ontzettend triest :( Wij zagen het vanmorgen met mijn groep 8 op het ochtend jeugdjournaal en moest toen al mijn best doen om niet te gaan janken in de klas. Kan ik ook niet maken he haha.

En het is inderdaad lastig want als verzorger kun je inderdaad weinig doen. Je kan niet even je arm in zn bek steken oid. Maar het lijkt me vreselijk om dit als verzorger te moeten meemaken, je staat zo machteloos. Ik wens hen vooral veel sterkte toe...bah :(

11. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Heb 't filmpje niet gezien, net op SBS gingen ze er ook een filmpje van uitzenden, maar heb de tv op een andere zender gezet.

Vind 't onwijs zielig, ook voor de verzorgers! Een van je eigen beesten zou maar zo om 't leven komen.. :(

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik kan dit filmpje echt niet kijken, heb nu al de tranen in mijn ogen als ik de reacties lees.. heel sneu voor t beestje en de verzorgers..

13. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik had t filmpje ook al gezien. In t laatste stuk, als ze vanuit een ander deel filmen, zie ik de tijger niet meer. Ik heb al paar keer gekeken, maar waar ligt ie dan?

14. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    waarom kijk ikdat filmpje nou zeg pfff ben er echt helemaal van in shock.. zo zielig.. arm beestje...

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.791
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Echt bizar, ik heb er nooit bij stil gestaan dat dit bij dieren ook gebeurt. Heel raar.

16. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Wat erg, getver! krijg echt een brok in mijn keel. Ik wilde het filmpje niet zien maar mijn man wel en dan kijk je toch automatisch met een half oog mee.
    Vind dit echt heel zielig! Wat een vreselijk einde.

17. MHMW

MHMW Niet meer actief

Maar is het al zeker dan, dat hij gestikt is ? Ik bedoel in de natuur eten ze hele beesten weg.

18. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Mijn kids waren die dag met school in Blijdorp, een paar kindjes hebben er bij gestaan toen het gebeurd is. (die zie je ook op het filmpje en ook de moeders er van die mee waren als begeleiding)
    Die van mij hebben gelukkig niet gezien, maar ze waren er wel helemaal vol van....

19. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ik heb geprobeerd het filmpje te kijken maar hou t nog geen 10 sec vol... Vind dat soort dingen altijd zo zielig..

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja het is al zeker dat hij is gestikt..
    zijn tanden waren versleten dus hij kon het stuk pens niet meer goed doorkauwen?? dan vraag ik me af als je dat weet waarom geef je hem dan een stuk pens.. toch!!

als de jongen vanaf die andere hoek filmt ligt het beest in het water onder water dus daar is het al gedaan...

idd echt zo zielig..
    ja ik wist wel dat ze konden stikkn maar normaal komen ze er zelf weer uit door het terug te kokhalzen.. maar dit beestje was te verzwakt en idd die tanden hijkreeg het niet meer terug.. zielig beest..

Deel Deze Pagina