Ik vraag me af wat jullie baby's aan de voetjes dragen als ze in huis rondkruipen. Dax had altijd Zootjes of Oxxy's aan maar sinds hij de hele dag rondtijgert over onze grove stenen vloer, houdt geen paar het meer lang. De gaten vallen er gewoon in daar waar hij zich bij elke beweging afzet. Ik heb natuurlijk geen zin om elke 2 weken nieuwe slofjes à 20,- te kopen. Alleen sokjes aan vind ik geen optie, ik heb het niet uitgeprobeerd maar ik denk dat sokjes het helemaal niet houden als leer het al niet houdt. Blote voeten vind ik niet prettig in de winter. Moet ik al aan de eerste schoentjes gaan denken? Hij zal nog lang niet lopen dus daar zijn ze niet voor nodig. Wat hebben jullie baby's aan?
Ik heb begrepen dat het voor de ontwikkeling van het voetje beter is om pas schoenen aan te doen als je kindje goed kan lopen. Pete heeft hier nog steeds sokjes aan en wij hebben een marmer siergrind vloer, dus ook niet echt glad ofzo.
Ligt misschien aan de manier van kruigen/tijgeren dan maar Dax zet zich steeds met zijn teen af. Denk echt dat ik dagelijks nieuwe sokken kan aantrekken als hij verder niks erover heen heeft.
Goedkope slofjes van de Zeeman misschien? Zijn alleen misschien nog eerder stuk... Ik heb 1 setje gekocht voor 2,50. Of ducktape om de slofjes plakken .
niks. binnen no time hebben ze ze uit en ten 2e gaat het beter zonder schoeisel of slofjes aan. ze hebben alleen maar hinder van de sokjes-slofjes-schoentjes.wat is er mis door ze met blote voetjes te laten kruipen.-tijgeren-lopen?
Ik vind dat te fris, zijn voeten zijn dan ijskoud. Als ik zelf ijskoude voeten heb voel ik me niet fijn dus kan me voorstellen dat Dax dat ook niet fijn vindt. En hinder heeft hij zeker niet van zijn leren slofjes, ze zitten heel soepel om zijn voetjes en hij tijgert als de beste.
Bij de Zeeman hebben ze inderdaad ook slofjes, maar niet van leer, ik ben dan ook benieuwd hoe lang ze meegaan. Hier tijgert Eva trouwens altijd met blote voeten, maar heb sinds vandaag 2 paar slofjes in huis, zaterdag maar eens proberen.
nou suzanne, dan zou ik de sokken,slofjes,schoentjes vast moeten tapen met kiptape, want hier trekt ze altijd alles uit wat ze aan haar voetjes heeft, al zit ze in de maxicosi,wipper.box etc. zelfs die leuke grijse leren slofjes van de H&M met klitteband heeft ze binnen no time uit, en daarbij wij lopen trouwens zelf ook altijd op blote voeten in huis, dus ook hier geldt denk ik dat het maar net datgene is wat je gewend bent. koude voetjes, zegt niks over de rest van het lichaam, net zo min als koudje handen (handjes) tis meer dat je jezelf bezorgt maakt volgens mij.
ik had bij de zeeman soksloffen gekocht, die hebben iig een soort leren randje bij de tenen en anti slip zooltjes. en hema heeft ook altijd wel leuke babyschoentjes voor weinig. die hebben ook gewoon leren of stoffen zooltjes
Ik zou je kleine alleen sokjes of helemaal niks aantrekken dat is namelijk veel beter voor de ontwikkeling van de voetjes. Stijn heeft altijd alleen sokjes aan gehad tot dat hij mee ging naar buiten om te lopen.
Deze heb ik gisteren ook gekocht, maar dan bij de Hans Textiel, lijken me ideaal! Ik zag ze later ook bij de Zeeman liggen.
nee dat klopt, ze zijn wat warmer als gewone sokjes, maar de bodem is niet dikker. ik vond ze erg prettig, vooral ook omdat ik ze lekker hoog op kon trekken en ze dus minder snel uit gingen
Ik heb wel een naaipatroon a la Zootjes... Leer kopen en klitteband, naaien en klaar! Mijn mams is er erg goed in...ikke niet!