Hallo, Van de week een topic geopend over mijn zoon (16mnd) dat hij altijd vroeg wakker is, van ons een flesje krijgt om vervolgens weereven te gaan slapen. Nu wordt hij alleen nog vroeger wakker en krijst de hele boel bij elkaar! Vanmorgen was het half vijf! Als wij op zn kamer komen is hij stil, we troosten hem, maar zodra we weer weglopen begint het weer van voor af aan? Ik vind het zo zielig! Het lijkt dus nu geen honger meer, want zodra wij weglopen terwijl hij de fles krijgt gooit hij deze in de hoek van het bed en gilt alles bij elkaar! Het lijkt wel of hij bang is! Hij heeft een nachtlampje. Vanmorgen is hij uiteindelijk na veel huilen zelf om 6.15 uur in slaap gevallen en slaapt op dit moment nog steeds. Afgelopen vrijdag werd hij ziek, braken en diarree. Sindsdien eet hij niet veel, drinkt wel goed. Overdag slaapt hij zo'n drie uur!! Hebben jullie tips of adviezen of is bovenstaande herkenbaar? Heeft het iets te maken met de 18 mnd sprong?
Hier zijn dat meestal tanden maar als ik jouw verhaal lees zou ik denken dat hij nog ziekig is en daar last van heeft. Hij kan het nog niet benoemen natuurlijk.
Vind het zo vreemd, toen hij eerder ziek was of tanden/kiezen kreeg had hij dit nooit! Vind het zielig! Moet nu wel zeggen dat hij overdag erg driftig kan zijn en als hij zn zin niet krijgt hij boos op de grond gaat liggen en gaat huilen.
Het kan van alles zijn: kiezen/tanden, ziek, verlatingsangst, nachtmerries, aandacht. Pfff hier ook in de weer 's nachts, niks lijkt goed te zijn.