Mijn meisje is nu al vanaf half 5 wakker. Normaal, in ieder geval de afgelopen 2 weken, komt ze steeds om de 3 uur. Nu heb ik haar om 3, 5, 7 en 9 uur gevoed. Tussendoor huilt ze als ze in dr bedje ligt. Ze heeft voor zover ik weet geen krampjes, ze is goed gevoed lijkt me, ze wil dr speentje absoluut niet alleen de pink van mij of die van mn vriend en dr luier is schoon. Op het moment dat ze gevoed is slaapt ze, maar als ik haar dan in dr bedje leg begint binnen 5 minuten het krijsen. Ik zit er nu een beetje doorheen, gewoon omdat ik echt niet meer weet wat ik moet doen. Wie kan me helpen? Liefs, van een wanhopige Duveldraak
Hoi duveldraakje, Dit klinkt echt als de welbekende krampjes. Geef je borstvoeding? Ik zou haar niet eerder dan om de 3 uur voeden. Probeer om haar te kalmeren. Aai over haar bolletje, sus haar. Maar probeer haar niet iedere keer te voeden.
Inderdaad niet óvervoeden, want dan krijgen ze juist buikkrampjes van. Probeer er iig 2 en een half uur tussen te laten. Je zult zien dat dit helpt!
Nou tegen mij werd gezegd dat het clusteren is dwz vaak en kort drinken aan de borst. Zowat ieder uur willen ze heel kort aan de borst drinken omdat je in de avond minder melk aanmaak of zoiets. Gewoon aan toegeven wordt er gezegd ook al is het zo vermoeiend. Mijn meissie was ook al sinds 16 uur wakker en ze sliep pas om 21 uur.
Ik geef inderdaad BV. Ik probeer ook om de voedingen uit te stellen, maar op dit moment lijkt het alsof het de ene na de andere is. Ze heeft vandaag wel krampjes gehad, maar nu huilt ze toch anders en ze schopt ook niet meer met dr benen. Ik hoop dat ik vanacht aan wat slaap kan komen en anders gaan we maar de hele nacht lekker rondwandelen enzo. Liefs, Duveldraakje
lief duveldraakje, blijf zelf wel rustig en laat je man ook even wandelen met haar. Probeer of ze in haar bedje wil liggen. Veel succes. Anders morgen even cb bellen voor uitleg.
ik merkte bij mijn zoontje dat hij soms gewoon wilde huilen. Dan lag hij heel ontspannen in zijn bedje (niet verkrampt met zijn handjes, en niet trappelen met zijn beentjes) maar lag dan wel te krijsen. VOor hem was het ws gewoon het kwijtraken van energie. Ik vond het wel lastig om hem te laten huilen maar hij wilde het gewoon graag.....
Vanacht heeft ze goed geslapen, maar vanochtend begon de ellende weer. Ik heb tot zeker half 11 weer met dr gezeten. Toen heeft ze tot 1 uur geslapen en nu is ze alweer een half uur bezig. Ik ga dr zo even troosten. Helaas heb ik nu ook nog eens problemen met de BV. Ze drinkt wel goed, maar het doet ontzettend pijn. De spruw is over dus daar kan het volgens mij niet aan liggen. Ik heb vanochtend gekolfd en dat flesje bewaar ik denk ik tot vanavond, of de BV moet dadelijk weer verkeerd lopen. Ik ga nu echt even kijken. Liefs, Duveldraakje
hoi duveldraakje Tijn heeft hier ook soms last van! Zo is meneer 2 hele dagen super zoet en huilt bijna niet! En zo is meneer de hele dag aan het krijsen! Het is niet een shuilen te noemen, het is gewoon krijsen! Ik voel me dan zo machteloos, en meneer is dan ook heel moeilijk te troosten! Ik heb druppeltjes voor krampjes, maar heb niet het idee dat dit het altijd is! Geen idee wat het wel is, maar het is doodvermoeiend! Ik denk dat ze dan gewoon hun energie kwijt moegten, niet lekker in hun velletje zitten..ik bedoel, ze kunnen zich natuurlijk maar op 1 manier uiten? Stond laatst ook op het punt om de huisartsenpost te bellen, want meneer krijste 6 uur achter elkaar! Uiteindelijk niet gedaan en meneer was daarna weer rustig! Geef ook BV en zo kan ik hem heel goed troosten, maarja de hele dag voeden is voor ons zo vermoeiend! Ik blijf hier kijken..tips kan ik soms namelijk ook gebruiken! kus miek
Ze was daarstraks weer gruwelijk aan t krijsen. Ik ben toen met haar op bed gaan liggen en lekker even kroelen. Ik denk dat het ook met aandacht te maken heeft. Vanochtend waren het echt krampjes, maar vanmiddag weet ik eigenlijk niet. Ze werd wel rustig op bed en uiteindelijk viel ze ook weer in slaap. Nu slaapt ze gelukkig alweer een uur ongeveer, om half 8 gaat ze in bad en daarna wordt ze gevoed. Ik denk dat ze dan wel weer een wakker uurtje zal hebben, maar dat maakt niet uit. Mn vriend is nu ook weer thuis en dat scheelt al een hele hoop. Liefs, Duveldraakje
Rond die 10de dag hebben ze ook regeldagen en kan dus eerder zijn of later. Lijkt er wel op en ze hebben sowieso ook erg veel alst van krampjes dat hou je zeker tot 6 weken wel aan. Het is onzettend vermoeiend weet er alles van, maar echt na 6 weken word het beter. Cecile kwam trouwens regelmatig om de uur voor borstvoeding het is heel licht verteerbaar, waardoor ze als ze niet goed de borst leeg drinken dat ze al heel snel weer komen. Dat was voor mij de reden om te stoppen want ik was bekaf en onzettend veel spierpijn in mijn rug en nek. Nu krijgt ze de fles en is stukken tevredener.