Lidl luiers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Otje, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Vraagje: Bij Lidl zijn deze week de luiers erg goedkoop. 3 Pakken voor maar 18 euro! Geen geld, toch? Maar ben wel benieuwd naar ervaringen met de lidl-luiers. Want goedkoop is leuk maar als het slechte kwaliteit is dan hoef ik ze niet.
    Wie gebruikt ze of heeft ze gebruikt? Ben nieuwsgierig naar jullie ervaringen.

http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.pc.p.Luiers

2. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
  3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier perfect.. Ze doen het hier goed, dus heb ook maar weer een doosje gehaald.
    Ze zitten goed, nemen genoeg op, amper last van rode billen (bij tandjes wel).
    De vorige doos had ook een plasrandje, dus dan hoef je niet zo in de luier te voelen of deze nat is. Vind ik ook wel handig.

De pasvorm is altijd een uitdaging. We hebben ook bumblies gehad, maar die zaten niet zo mooi, en zijn billen waren vaak rood..

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik ben er ook super tevreden over. Ik heb ze bijna altijd en heb nu dus ook weer zo'n doos ingeslagen. Nooit last van doorlekken aan de achterkant gehad, behalve bij een overvolle spuitpoepluier, maar daar kon Pampers ook niet tegen op.
    Maar goed, elk kind heeft weer een ander lichaam en de ene luier past weer beter dan de andere.

5. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Ze gebruiken ze bij ons op het KDV. Vind wel dat hij op die dagen meer last van rode billekes heeft, maar dat zou ook kunnen komen doordat ze hem 'minder snel' verschonen dan ik hier thuis.

Zelf ben ik groot fan van de luiers van kruidvat!

Groetjes Six

6. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Wij gebruiken ze ook altijd. Dus ik ga zo ook is ff een doos halen.

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    dat wist ik niet!

ga morgen ook gelij kheen

ik zweer bij de luiers van de liddl
    bij de duurdere lekt ze er zo doorheen en daar heb ik met de pampers van de liddl geen last van en nooit geen rode kont of de kont kapot

8. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    grappig dat iedereen het anders ervaart

ik vind het ook niets ze zijn stug en lekken door met de nacht

9. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo,

Ik heb die van de Lidl ook eens gebruikt en wij waren er erg ontevreden over.
    Geen goede pasvorm, lekkage en Tamara kreeg meteen rode billetjes.
    Ik vond ze ook stinken, hele gekke geur.

We hebben veel andere merken ook wel geprobeerd, zoals Etos, Kruidvat, Bumblies enz, maar wij zijn echt supertevreden over de Pampers.
    Die anderen halen het niet bij Pampers en de Pampers zitten Tamara gewoon het beste en dat vinden wij het belangrijkste.

Ze zijn natuurlijk iets duurder dan de andere merken, maar ik let altijd op de aanbiedingen.
    3 halen = 2 betalen...jullie kennen het!
    Dan sla ik weer voor een hele periode in en als ze op zijn, is er vaak wel weer een nieuwe aanbieding.

Nou, succes he en wie weet bevallen de luiers van Lidl jullie wel!

Liefs Elly.

10. liea

liea Lid

28 jan 2008
    36
    0
    0
    Ik heb ze ook gehad voor devlin maar heb het halve pak weggegooid.
    Hij lekte er steeds doorheen en kreeg hele rode billen.

ik heb of de luiers van de aldi of pampers

11. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik ben heel tevreden over de Lidl luiers!
    Pampers doen het hier niet, daar lekt ze doorheen of ze gaan los zitten rond de beentjes. De Lidl luiers zijn wel iets stug, maar dat lijkt beeb niet erg te vinden. De luiers van de Aldi lijken wat meer op Pampers, maar passen onze beeb ook beter.
    Ik ben afgelopen zaterdag 3 pakken Lidl-luiers gaan halen, ben er erg tevreden over!
    Ook geen rode verteerde billen hier (nog nooit gehad trouwens)

3 pakken voor €18,- is de actie.

Joeja

12. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    tot wanneer geld die aanbieding?
    heb afgelopen zaredag geen tijd gehad om te halen :(

13. valhalla

valhalla Niet meer actief

Vond alleen Pampers luiers bagger tot heden, maar toen kreeg ze ook nog bv. Ze lekte aan alle kanten er overheen. En dat elastiek zat erg strak aan d'r beentjes maar dat kan ook aan de speklaag zitten die ze er in een paar weken omheen gekweekt heeft.

Heb ook maar eens luiers van de Lidl gekocht, volgens mij zitten ze wel okee. Idd wel stugger maar heb niet het idee dat ze ze niet lekker vindt zitten ofzo.

En een rode derriere had ze ook alleen met Pampers :(

14. Ik zag ook de aanbieding maar durfde ze niet te halen..ben bang dat het zonde van mijn geld is. En als je tevreden bent met het ene waarom overstappen?

Ik gebruik luiers van Action.

15. mij1978

mij1978 Lid

15 mei 2008
    29
    0
    0
    Thuishulp B
    deventer
    ik gebruik voor de dag huggies en voor de nacht pampers dit omdat de pampers een blauwe laag heeft en erg veel vocht op neemt.Ook de luierbroekjes van de kruivat zijn super nemen ook erg veel vocht op en blijven de billen erg goed droog

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    dat is inderdaad goedkoop

gebruik altijd de huggies.. pampers lekt ze doorheen en nu ook 1 pak van de atos liggen maar vind ik slechte luiers

hopelijk komen er meer reacties me luiers zijn bijna op namelijk :) en dit is best een super aanbieding :)

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heb de lidl luiers een tijd gebruikt, en vind ze erg goed.

Maar ben overgestapt op Huggies omdat ik die toch net ietsje beter vind. ;)

Maar heb nooit problemen gehad met de lidl luiers!

Deel Deze Pagina