Zo gaaf om te zien..Gijs heeft t tijgeren uitgevonden..Nu wordt t tijd om de stopcontacten van bescherming te voorzien ( ze zitten hier allemaal laag). kijken of er geen kleine dingetjes op de grond liggen dat in zn mondje kan verdwijnen.. Weer en stap verder in de ontwikkeling... Wat geeft dat iedere keer weer een goed gevoel he, zo'n stap in t groter groeien! fantastisch!!
Gefeliciteerd! Het is nu gedaan met de rust. Ja goed hè, dat de ontwikkeling gewoon doorgaat. Ik sta er ook elke keer weer van te kijken als Thijs iets nieuws laat zien. Trots ben je dan!
Hier hetzelfde nu hoor! Opeens loop je de hele dag achter haar aan te sjokken om haar weer ergens weg te halen of spullen op te ruimen. Hihi, ook wel leuk, die snelle kids!
Wat leuk, een tijgertje over de vloer Hebben jullie tijgerende/kruipende kindjes trouwens ook wel eens dat ze onder de eettafel terecht komen en dan gaan liggen piepen omdat ze opeens schrikken van al die stoel- en tafelpoten om zich heen? Ik vind dat zo'n grappig gezicht, zie mijn meisje telkens onder de tafel kruipen en vervolgens een beetje bangig naar die poten gaan kijken..