ben op zoek naar een tijgetje knuffel van de kruidvat, deze die er nu liggen zijn alweer vernieuwd en lijkt er totaal niet meer op. Die mijn dochter heeft heb ik gekocht in 2008. Nu heb je een vierkant doek met een hoofje in het midden. die zijn heeft is dan een driehoekig doek, de helft van zo'n 4kant doek en daar zit dan een hoofdje aan vast.
Al gekeken bij prijsmepper? Die heeft veel spullen van de kruidvat/trekpleister etc die niet verkocht zijn of uit het assortiment zijn gehaald. Grote kans dat je daar kan slagen.
Marktplaats.nl > Knuffeldoek Teigetje Disney Kruidvat oranje badstof - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels gevonden op marktplaats!
Marktplaats.nl > Teigetje knuffellap van Panda Disney baby Kruidvat - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels Marktplaats.nl > Knuffeldoekje Teigetje - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels En nog meer...
Ik heb er eentje liggen nog, amper iets mee gedaan en ondertussen ligt ie volgens mij op zolder. Deze is ook gekocht is 2008 (of eind 2007) Stuur maar een PM als je interesse hebt.
Ik heb er geloof ik ook nog eentje liggen. Ik heb ook ioor en knorretje en poeh geloof ik ook hihi. Zal morgen een in zijn kamertje kijken. Ik heb ze ooit bij de zeeman gekocht. Mocht je interesse hebben pb me maar. Groetjes Kim
Over 2 weken begint de opruiming weer bij KV, vaak kom je ze dan weer tegen. en idd, wij verdelen onze overige actiehandel over Prijsmeppers.