hoi, wij zijn op zoek naar een koopje haha we verwachten ons 2e kindje en willen eens kijken of we een leuke babykamer kunnen vinden voor weinig geld anders houden we de kamer van de eerste maar het leek ons gewoon leuk om een andere kamer te kopen iemand iets leuks in de aanbieding? omgeving eindhoven, tilburg groetjes
Hou mij in gedachten... Ik denk dat ik per oktober/november iig het ledikant en de commode+plankje weg doe... Evt. zelfs de kledingkast. Dan heb je een mooi kamertje bij elkaar! Nu dus nog effe niet, maar je hebt zelf ook nog even zie ik. PS: tis buurt van Venlo...
hoi hoi, ik weet iemand die een babykamer wil verkopen, bestaande uit een commode, en bedje. de commode is een soort tafeltje met rieten manden begreep ik, kleur wit/room wit, als je serieus interesse hebt kan ik haar vragen om een foto! omgeving tilburg
@juud oktober november wordt lastig oktober kan maar november dan kan ik al bevallen dus wel handig om dan de kamer klaar te hebben @noukie als er geen kast bij is heb ik eerlijk gezegd geen interesse, wil graag een complete kamer die er leuk uit ziet xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Manlief is nu op vakantie, maar ik wil het er binnenkort met hem over hebben wanneer wij omgaan. Misschien al wat eerder: Sept/okt... Wij dachten aan 18 maanden (= okt) maar ligt ook aan dochter (kan ze het (eerder) aan?) Zoon ging om met 18 maanden, vandaar. Nou ja, ik volg dit topic wel en als ik meer weet over de datum, dan laat ik het je weten. PS: foto in mijn album
@linnypin heb idd al op marktplaats gekeken maar hier in de omgeving staan geen mooie kamers of voor het geld waar je een nieuwe voor koopt thx @juud ga even in je album kijken xxxxxxxxxxxxxxx
Wij hebben de babykamer te koop staan. Commode + plankje, ledikantje en kast. Is wel in kersenkleur, weet niet of je daar van houdt.
@sjorsje sorry had misschien idd duidelijker moeten zijn in mijn topic bericht ik wil graag een licht houten kleurige of witte babykamer thx xxxxxxxxxxx
wij gaan vrijdag naar een kamertje kijken en als die leuk is en in goede staat dan zijn we voorzien! xxxxxxxxxxxxxxxx
Succes! En als je het niet doet daar, laat dan even weten wat je van de mijne vindt, ivm je wensen... Anders laat ik hem dit weekend weer aan iemand anders zien. Nogmaals succes, ik hoor het wel!