Had gehoopt mijzelf hier nooit mee hoeven te melden, maar niets is minder waar Ik gaf mijn zoon elke dag een andere knuffel om mee te slapen zodat hij niet went aan 1 soort. Per ongeluk 3 dgn achtereen met zelfde tut geslapen toen we weekendje weg waren en ja hoor, meneertje kan er niet meer zonder meer. Nu mijn vraag: wie o wie heeft de blauwe Nestle tutlap die uit zo een (blije) doos komt nog en gebruikt m niet en zou mijn zoontje er blij mee willen maken?? Uiterraard tegen verzendkosten en anders stuur ik je wat leuks terug mocht je een zoontje hebben! Hoor graag van de dames, we hebben er maar 1 en die begint behoooorlijk te stinken hahaha en kan niet in de was omdat zoonlief dan alles bij elkaar brult tijdens t slapen Alvast bedankt dames!! Jullie kunnen mij pben opf dardasit82@hotmail.com
Kan je t verzenden naar me meid?? verzendkosten betaal ik dan of je moet wat terugwillen in ruil... Thanks!
als je nog eentje wilt, hoor ik t wel! kan je dan ook trouwens even uitleggen hoe ie er precies uitziet? want geloof dat ik ook nog 1 heb!
Even voor de meiden die er nog 1 in de aanbieding hebben. Ik zoek er 2, 1 voor mezelf en 1 voor schoonzus. Wie kan mij er blij mee maken?????
En je dacht laat het me maar vragen via de oproep van Snoopy82??? is ook een manier ja, scheelt weer een oproep plaatsen voor hetzelfde he, maar pik niet mijn tutdoekjes in!!! Bij jullie ook al zo een nestle tutlap verslaafde??
Ow sorry, maar ik dacht dat je al was voorzien. Als het nog niet zo is dan verwijder ik nog even mijn oproep tot jij wel bent voorzien. Laat het maar even weten of je wel of niet bent voor zien. Nogmaals sorry!!
Hey meis, ben nog niet voorzien hihi. Heb 2 mensen die t willen verzenden naar me maar weet niet wanneer ik ze binnen zal hebben.. En je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor, ik maakte maar een grap ... Er zijn vast zat dames die zelfde tut krijgen in zo een doos dus je mag best een oproep doen via mijn bericht Hoop dat we beiden snel voorzien zijn, drama dat ik knuffel niet mag wassen en hij stinkt!!! hihi Nog meer dames die een Nestle tutlapje hebben?? Ik zou t echt zeeeeer op prijs stellen en je maakt mijn zoontje er echt superblij mee!!!
Ik zal zo even een foto ervan maken en hier zetten. Meiden, heb er nog maar 1 kunnen bemachtigen, wie o wie wil mij helpen AUB!! Als ik er 4 heb ben ik voorlopig ff goed voorzien. Hoor graag van degenen die er 1 hebben liggen die er niets mee doen, verzendkosten kan ik vergoeden of iets opsturen voor je kleine of jij!
http://www.gloweurope.com/files/projecten/project_52.jpg denk dat je deze bedoelt? heb ik helaas niet.. ik heb toen een gewoon knuffelbeertje gekregen..
Dit is de tutlap die ik bedoel en naar op zoek ben dus wie o wie heeft m nog liggen en kan hem missen??? Wij zijn er hard op zoek naar en nog niet helemaal geslaagd....
@ snoopy, ik had er ooit een stuk of 10 van Friso gekregen en toen na een hele tijd weggegooid Ik heb net even heel goed voor je gezocht ,maar heb er nog 1 voor je