dank je wel tijgertje! (toevallig hebben we vandaag te horen gekregen dat de icsi doorgaat! ) en wat leuk de datum van jullie trouwen! en hopelijk met een kleine tijgertje erbij succes meid! liefs mounia
@Caruli Nee dat weten we nog niet dat krijgen we 30 juli te horen Ja dank je wel me hubbie heeft me gevraagt bij zonsondergang in belgie (vakantiefoto staat in me album) @Mounia O wat gaaf zeg GEFELICITEERD Ja ik wou een aparte trouwdatum dus volgend jaar 09 sept 2009 Ja dat hopen wij ook met onze kleine erbij Jullie ook heel veel suc6 en we hopen dat het aanslaat Liefs tijgertje23
Vandaag is het zover Om 11.00 uur gaan we naar eibergen om mijn vriend's zijn ouders op te halen en daarna gaan we met zijn allen naar nijmegen Ze vinden het ook heel erg spannend Maar wij, wij zijn echt super nerveus wat er uit komt Ik laat het jullie weten als we thuis zijn Liefs Tijgertje23
Hey meiden We zijn gister naar nijmegen geweest En de uitslag was GOED Baarmoeder onderzoek was prima heb pap 1a dus mag over 5 jaar weer een uistrijkje laten maken En van me kereltje was ook alles goed 8) 26 milj zaadjes waarvan meer dan de helft goed beweeglijk was Hep b en c waren ook zeer goed van beiden kanten En verder hebben ze nog chromosomen gedaan en dat zag er ook positief uit Dus gister de huisarts gebeld en heb meteen pillen besteld om te stoppen met roken en als ik gestopt ben onmiddelijk de gyn bellen voor de ivf En dan gaat het beginnen Liefs tijgertje23
Geweldig nieuws! Heelveel succes, ik hoop dat dit jullie wonder gaat brengen! Hebben jullie ook iui gehad? Groetjes Jinky
Hee Tijgertje, zie dat je nu je eigen ivf-topic hebt. Jammer dat het nodig is, maar hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn nu. Veel succes!
goed nieuws tijgertje succes met het stoppen met roken. houd maar steeds in gedachten waarvoor je het doet he! liefs rachel
Hey meiden Vandaag had ik een brief gekregen van het umc nijmegen Heb een aanmeldingsformulier en instructiefolder met daarin uitleg over de digitale ivf poli Dan kan ik me eigen ivf procedure volgen Liefs tijgertje23
Hoi Tijgertje, lees je net je topic, en zie dat ook jullie bijna mogen beginnen met ivf. Wij ook! Spannend he, ik hoop dat het stoppen met roken je snel lukt, maar met zo'n stok achter de deur (dan mag je ivf starten) is dat hopelijk wel te doen? Succes in elk geval, Liefs Eef
Hoi tijgertje, wanneer beginnen jullie precies? Heb zelf nu ook de brief van Ede binnen voor de info-avond 2 sept. daarna is het dus starten. Dinsdag gesprek met de arts, krijgen we ook nog de uitslag van de zwemmers, 1 1/2 jr geleden was dat he goed dus daar maak ik me maar niet te druk om, moet zelf nog op CD3 voor hormonen bloedprikken omdat mijn gegevens nu verouderd zijn krijg je van zo lang in de mmm zitten moet even vragen hoe dat met mij gaat want ik krijg nu orgametril zodat ik juist niet ongi wordt
Hey meiden Vanmorgen zo'n rare droom gehad echt een nachtmerrie Had gedroomd dat ik geen kinderen meer kon krijgen en dat me vriend het had uitgemaakt En toen ben ik langs zijn ouders gegaan om raad te vragen en toen zeiden ze van Daar bemoeien wij niet mee zoek het maar uit Ik moest keihard huilen in me slaap me vriend hoorde dat en maaktte me wakker wat bleek ik ben ongesteld geworden en heb echt zitten huilen en was helemaal gedrenkt door het zweet Wat kan een mens toch raar dromen liefs tijgertje23
Jeetje meid, dat is inderdaad een nare droom en vreselijk balen dat je ongesteld bent geworden! veel sterkte!
Hey meiden Vanmiddag werd ik gebeld door het ziekenhuis nijmegen Krijg binnen nu en 2 weken een brief thuis gestuurt en als ik weer ongi word moet ik gelijk nijmegen bellen En dan kunnen we beginnen met ivf er was geen wachtlijst liefs tijgertje23 ps hou jullie op de hoogte
super meid dat je nu eindelijk kunt beginnen ik wens je heel veel succes en hopelijk hebben jullie aan 1 poging genoeg
Hoi caruli Jij ook de 3de ivf al gehad Ja gaat echt snel en we vinden het hartstikke super Hopelijk nog voor ons trouwen met onze eigen kids erbij Alleen van die medicatie kun je daar nou echt dik van worden?