Hey meiden 2 sept hebben we in nijmegen een info middag over het ivf-traject Maar dat is op mijn nod dag Hoop dat ik de volgende dag ongi word kan ik gelijk bellen voor een afspraak (hoop zo dat ik de volgende dag ongi word) Hoe is het met jullie allemaal?
tijgertje wij hebben dat ook 2 sept alleen in ede, punctie en terugplaatsing zijn wel in nijmegen, misschien gaan we tegelijk op, nouja ik heb geen eigen cyclus dus het zal wel niet helemaal hetzelfde gaan maar we starten in dezelfde maand!
Wow Tijgertje, wat fijn, geen wachtlijst! Heel veel succes! Wij zijn ook doorgestuurd naar Radboud voor ICSI, dus wie weet kunnen we ook wel snel terecht!
Hey meiden 23 sept gaan we beginnen met spuiten met decapeptyl En ik begin vanavond ook met slikken met foliumzuur 0,5 mg 6 Okt hebben we onze eerste afspraak in nijmegen een echoscopie Ik zal straks een foto maken van de medicatie's Liefs Tijgertje23 ps En ik ben al 1 maand en 1 week gestopt met roken!
Nou meiden Morgen is het zover Ik mag beginnen met spuiten Maar ben enorm zenuwachtig of het goed aanslaat de deca Maar heb meerdere malen verhalen gehoord dat het goed komt Heb een foto in me album gezet alles bij mekaar maar heb ze ook los op foto Greetz Tijgertje23
Hoi Linda Dus jij heb je echo gehad En de ongi is ook goed doorgekomen Ik wou dat het al zover was Ik hou je op de hoogte meis Liefs Tijgertje23
Nee alleen bruine afscheiding gehad maar op de echo bleek dat de bm mooi leeg was. Ik was hiervoor aan de endometriose vandaar dat ik geen bs opbouwde.
hi tijgertje... wil je ontzettend veel succes wensen met de ivf. Ik hoop dat je heel snel zwanger mag zijn. Je verdient het!
Nou meiden Morgen is het zo ver Krijg de eerste echo Eergister was mijn ongi goed doorgebroken Eindelijk.............. Ik hou mijn verhaal ook bij op mijn hyves Wie van jullie heeft eigenlijk ook hyves? Mijn hyves is m-verbeek4 of mijn volledige naam marianne verbeek uit lichtenvoorde Hoop dat ik morgen met de puregon kan beginnen Liefs Tijgertje23
Hey meiden Heb mooie foto's in me album de 1ste echo van het baarmoeder en eierstok Liefs Tijgertje23 Alles was en zag er mooi uit en de bm slijm was heel mooi dun
Hoi Linda 14-10 moeten we er weer heen en dan gaan ze kijken of ze gegroeit zijn en hoeveel Liefs Tijgertje23
@tijgertje: hoeveel ie spuit jij? ik spoot 125 ie. was je met je iui trouwens ook al in nijmegen. Wij zitten in prindipe in ede maar voor punctie en terugplaatsing in nijmegen, we zijn echt super geholpen gisteren, echt het gevoel dat je in goed handen bent!
Ben net gebeld In plaats van 14-10 moet ik een dag eerder Decapeptyl moest ik 0,5 mg spuiten en de puregon moet ik straks 125 e spuiten Ja ze zijn in nijmegen heel erg aardig
beter ik moest ook precies een week later, ik heb ook 125 ie gespoten, dat is ivm onze pco, normaal start je met 150 ie, alvast voor je zorgen ik had al na 2x spuiten last van mijn buik dus kennelijk is dat normaal, succes vanavond!