Hey meiden We zijn net terug van nijmegen De 2 de echo was goed De rechterkant was goed zat veel eiblaasjes (foto komt straks ) En de linkerkant was helemaal vol en dat kon ik echt voelen Ook bloed geprikt en dan is de vraag of ik morgen of overmorgen weer moet komen en of ik verder kan spuiten met de puregon In totaal was er 15 eitjes die echt goed waren maar die mochten nog wel ff doorgroeien Liefs Tijgertje23
Hey meiden Was net een uur geleden gebeld voor de uitslag DIE WAS GOED Gewoon doorgaan met spuiten en we moegen woensdag weer terug komen Duimen jullie voor ons Liefs Tijgertje23
Nou meiden Ik ben geweest in nijmegen En volgens de gyn was ik een enorme broedkippie Heb weer bloed laten prikken en krijg vanmiddag tussen 13.00 en 15.00 uur bericht Ze houden mij wel in de gaten Er zijn op dit moment 2 grote eiblaasjes van 20 mm en een paar tussen de 14 en 19 mm Maar die mogen nog steeds ff doorgroeien Dus dan moeten we waarschijnlijk morgen of overmorgen weer naar nijmegen toe Alleen me buikkie groeit wel hoor Foto's in album Liefs Tijgertje23
Hey meiden Ben net gebeld door de gyn Mijn bloeduitslag is niet zo goed Mijn bloed is aan de hoge kant En ze kijken of de punctie evt zaterdag is of een andere dag Dus morgen weer naar nijmegen Duimen jullie voor ons Liefs Tijgertje23
Wees niet bang tijgertje, dat had ik ook! moest ook eerder terugkomen, heb me de hele nacht druk lopen maken en de andere dag mocht ik gewoon pregnyl spuiten, snel gaat het dan ineens he, je verhaal lijkt wel een beetje op die van mij, veel drinken hoor 2-3 liter dat is goed voor je bloedwaarde, drink je maar suf
Hoi Linda Gaat snel he ineen keer Ja ik drink me al suf hahaha Nog meer drinken dan maar Met jou was alles goed gegaan Jij zit nu op de wachtbankie Ik hoop voor jou dat ie blijft zitten Duim voor je En heb je last van de utregestan en heb je al bijwerkingen? Liefs Tijgertje23 ps sorry dat ik zoveel vraag
Hoi hoi We zijn weer terug Heb weer echo's gehad en bloed afgenomen Maar volgens de gyn zag het er mooi uit Ik krijg vanmiddag weer telefoon wat mijn bloedwaardes zijn en wanneer ik met de pregnyl moet spuiten en dan zaterdag : de punctie O ik hoop het zo Liefs Tijgertje23 ps Nieuwe echo's in album
tijgertje spannen dmorgen weer, hier alles goed, gisteren alleen niet zo lekker geweest, heb nog steed slast van mijn buik beetje ongi gevoel enzo, tja ik voel van alles, ik hoop zo dat ze lekker warm zitten!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Nijmegen heeft gebeld Bloed was goed Vanavond om 23.00 uur pregnyl spuiten Vanavond geen decapeptyl en puregon Zaterdag om 11.00 uur de punctie Morgenavond mag ik de rustgevende pil innemen (oxazepam) Yeah! EI EI BEN ZO BLIJ Liefs Tijgertje23
Hey meiden Wou ff zeggen dat het reuze mee gevallen is de punctie Alleen de prik in de baarmoeder wand je moet het vergelijken een prik in je arm Ze hebben in totaal 26 eiblaasjes weg gehaald En de zwemmers was ook zeer goed Maandag wordt ik terug gebeld voor de uitslag van de embryo's En dinsdag als allemaal goed is wordt het terug geplaatst Dus ik ben echt reuze benieuwd Liefs Tijgertje23
fijn tijgertje dat het meeviel, en wat een goede score zeg, niet normaal! daar moeten vast wel goed tussen zitten! ben benieuwd naar de uitslag vandaag. Ik zal voor je duimen! liefs wies
Hey meiden Ik heb heel goed nieuws De gyn heeft mij gebeld om half 12 Ze hebben bij de punctie 27 eiblaasjes gevonden Waarvan er 20 zijn bevrucht Morgen om half 10 moeten we er zijn voor het bloed prikken En om kwart voor 11 word de goede embryo terug geplaatst Onze dag kan niet meer stuk heb veel huilbuien van blijdschap Liefs Tijgertje23
als het goed is, heb je nu 1 hele kleine embryo in je buikje rond zwemmen... hoop dat hij/zij een mooi plekje vindt en zich goed en stevig gaat vast nestelen.
Is alles goed gegaan met de TP? Hopelijk heb je een mooi embryootje in je buikie! Hou 'm maar goed warm hoor! liefs
Hoi meiden Rond half 8 zijn we weg gegaan maar we hebben dik 2 uur in de file gestaan We moesten eigenlijk om half 10 er zijn maar we kwamen 10 min te laat om bloed te prikken Hebben we gehad zijn we daarna nog ff naar de kantine geweest ff lekker koffie gedronken met een broodje Om half 11 zijn we weer terug gegaan om te wachten wanneer wij mogen We moesten nog een dik half uur wachten Maar gelukkig om 11.00 uur waren we aan de beurt De tp duurde maar liefst 10 min Ik had 7 bevruchte eicellen van kwaliteit A En die liggen nou in de vriezer En 5 NOV mogen we een zwangerschapstest doen SPANNEND Liefs Tijgertje23