wow, goede berichten dus... en dan ook nog eens 7 top emmy's in de vriezer... Hopelijk heb je ze niet eens nodig... laat het nu maar snel 5 nov zijn meid...
Hoi Rensie Er is er 1 terug gebracht Mede omdat ik nog jong ben en ik heel erg goed reageer op de medicatie En hoe gaat het met jou? Liefs Tijgertje23 ps in mijn album zie je de echo van de tp
Hier gaat het heel goed! Jurre wordt al lekker groot (mtje 62 al )en hij is een echt lachebekkie! (al is ie nu verkouden dus das wel sneu ) Hoop echt dat je ukkie zich goed vastgrijpt! Dan word je ook een juli-mama! (alleen een jaartje verschil erin!)
Ja dat klopt Stel dat het aanslaat ben ik rond de 15 de uitgeteld 2 maanden voor mijn bruiloft Liefs Tijgertje23
tijgertje gevonden! wauw wat een super score heb jij toch he, stiekum wel een beetje jaloers hihi, ik ga hard voor je duimen! misschien zijn dit wel al jullie toekomstige kindertjes!
Dank je linda Ik hoop ook voor jou dat het een keer lukt Ik ga heel erg hard duimen voor jullie Liefs Tijgertje23
Goedemorgen dames Wat duurt dat wachten lang zeg aaaaaaarrrrrrggggggghhhhh Word een beetje gek van me zelf We hebben gister te horen gekregen dat onze vrienden de 2de verwachten in mei En 30 april van dit jaar was er ook een kleine geboren dus die is nu 6 maand was wel ff schrikken zeg............ Vanmiorgen weer een huilbui gehad Vriendlief heeft mij getroost hij zei van wij krijgen ook een beby Woensdag is de verlossende woord meiske Kun je zien wat de hormonen doet de ene keer voel ik pijntjes en de andere keren niet dan zijn me borsten weer echt stevig en dan weer niet dan heb ik heel erg last van me stuitje wat ik noooooit had Maar we zien wel moet sowieso woensadg bellen naar nijmegen voor een posi of een nega test ( Maar hoop POSI tuurlijk) Straks ff naar de buurvrouw gaan we knutselen met de kleine Zit in de peuter-puberteit heel erg leuk hi hi hi Je moet soms echt je lach inhouden hoor en dan zit er een koppie op waar je van gaat zwijmelen Ik reageer vanavond nog ff liefs tijgertje23
he tijgertje... ik ga extra voor je duimen de komende dagen. Hoop zo dat je zwanger mag zijn van je Klasse A baby'tje! denk aan je
Tijgetje, zag je banner! Een hele dikke proficiat! Wat geweldig, weer een dame met een mooie voorbeeldfunctie liefs