Hoi hoi Ik voel me HEERLIJK niet eens misselijk maar wel heel moe Gisteravond heel veel last gehad van heel gevoelige tepels en me borsten leek gisteravond in brand te staan Maar verder toppie nog wel wat ongi krampen maar dat hoort er bij We zijn echt zoooo blij eindelijk En de pendels kloppen ook nog ben benieuwd wie er gelijk heeft of het een jongetje of een meisje word Liefs Tijgertje23
hoi tijgertje van harte meis met je zwangerschap. Spannend hoor......... enne zouden het er ook meer dan 1-tje kunnen zijn? Dat weet je natuurlijk pas met de echo hè........ heel veel succes en geniet er maar van twinny
Hoi Twinny Bij mij hebben ze er maar 1 terug geplaatst Omdat ik nog jong ben en ik reageer heftig met de medicatie dus dat durven ze niet Maar 1 is ook nog zat we gaan eerst maar eens lekker genieten van onze erste beeb We zijn echt in de wolken Wij kunnen echt niet wachten tot 25 nov dan krijgen we onze eerste echo Dus allemaal spannend Liefs Tijgertje23
Hey meiden Vandaag ben ik 6 weekjes zwanger en heb een buik foto Niet een beetje erg dik voor 6 weekjes? Liefs Tijgertje23
Die buik heb ik van mezelf al haha Maar dat zijn je darmen meid, alles schuift een beetje op van binnen, dus daardoor kan je al snel een buikje hebben. Gewoon lekker van genieten
Hey marloes Ik hoef niet meer naar nijmegen toe zag er zo keurig uit dat ze ons weer terug stuurt naar winterswijk Dus ik moet nou zo een afspraak maken met 12 weken echo Dus allemaal spannend Alleen ik voel me nou echt heel beroerd zeg Liefs Tijgertje23
O tijgertje, wat heerlijk dat het goed gaat en wat een mooie echo foto van jullie wurm..... alvast beterschap met je beroerd voelen! twinny
Mijn schoonmoeder had gedroomd dat we een jongetje kregen en dat ie plastte op me schoonmoeder's schoot Hahahahaha wat kan een mens toch raar dromen he Liefs Tijgertje23
Yes heb de 2 maandjes gehaald Nog 1 maandje te gaan Best wel spannend Hoe gaat het met jou aquilegia Liefs Tijgertje23
Hé super Tijgertje, al 8 weken! Wij wachten op de uitslag van de bloedonderzoeken; die krijgen we 11 december en dan weten we meer. Verder weinig hoop voor deze maand...
Ik hoop voor jullie dat het ook lukt Mijn duimen draaien voor jullie En ik zal zeker 11 dec duimen laat je het wel ff weten? Liefs Tijgertje23
Hey dib Ja echt wel de tijd vliegt zeker snel voorbij Jij al bijna 11 weken al Ik kan het nu wel bevatten ja Zooo onwerkelijk Liefs Tijgertje23
Goedemorgen meiden Hier zwaar verkouden en hoest me rot Gisteravond sinterklaasd geviert bij onze vrienden Was erg gezellig dat we volgend jaar weer doen maar dan met de kids erbij Vanmiddag een babykamer ophalen Kan niet wachten tot ie in de kleine kamer staat Foto's komen nog Liefs Tijgertje23