Hey meiden Heb een vraagje aan jullie Ik heb gister en vandaag nog eens voor de gein getest met de kruidvat testen en clearblue 2 stuks Op die kruidvat testen waren lichte strepen en die clearblue waren dikke strepen die je wel goed kon zien Maar ben bijna 10 weken dan moet je toch heel veel hcg produceren lijkt mij toch? Ik zal eens kijken of ik daar een foto kan nemen Liefs Tijgertje23
De bovenste test had ik gister gedaan en de onderste test had ik vanmorgen gedaan en die zijn wel duidelijk
is het niet zo dat na versloop van tijd je hcg weer daalt, en dat je je piek al hebt gehad? Of is dat nog te vroeg? Ik zou me er niet al te druk over maken hoor meid, je echo was goed toch? En al die spanning is juist niet goed voor de kleine. Nog een paar weekjes dan ben je door die cruciale weken heen. Geniet ervan!
Ik zou gewoon niet meer testen, Tijgertje! Je echo was goed en hier word je alleen maar nerveus van. Volgen mij is een zwangerschapstest gewoon een simpel wel/niet instrument. De dikte van de streep maakt niets uit!
Ach jullie hebben gelijk De echo was goed en de 15de hebben we weer een echo Gister een voedings-bh gekregen en die kan ook meegroeien heb ik van mijn vriendin gekregen 85D en had altijd 85C hoop toch niet dat ik zulke ( . ) ( . ) krijg als me mams Afijn ik ben nog niet van mijn verkoudheid af En mijn baas maar zeuren wanneer ik weer kom Volgende week dinsdag afspraak met de arbo dan gaat vriendlief ook mee Was al 2 weken ziek en ging maar niet over en voel me niet echt goed soms heb ik van die dagen dat ik echt in een dip zit en nergens zin in enz..... Had me heel anders voorgesteld de zwangerschap Tja heb al veel meegemaakt zei me vriendin En dat valt nu ook van je schouders af Maar ja we zien wel wat de arbo zegt laat het wel op me afkomen Liefs Tijgertje23
Wat naar, Tijgertje, dat je je zo rot en ziek voelt. Ik wens je veel beterschap toe! Ik hoop ook dat de echo de 15e er mooi uitziet. Laat je het weten?
Hé wat fijn, zag alles er goed uit? Ik neem aan van wel. Heerlijk, hoor, je bent al weer 10 weken! Geniet ervan.
Hey meiden Morgenochtend om 10 voor 10 krijgen we de 12-weken echo Ben echt heel benieuwd zeg hoe het er nu uit ziet Zal morgen ook ff een buikfoto inzetten met 12 weken + de echo En hoe gaat het verder met jou aquilegia En wies jij heel veel sterkte de komende tijd ik zal aan je denken Liefs Tijgertje23
Hoi Tijgertje, Hoe was de echo? Ik hoop dat het er weer mooi uitzag! Met ons gaat het matig. Binnenkort krijg ik een hsg, mijn FSH was de 2e keer 10 (1e x 12) dus iets beter. Na de HSG moeten we het weer 6 maanden zelf proberen.
Hoi aquilegia Alles was goed We hebben een beweeglijk kindje en hebben het hartje gehoord Dat was echt heel gaaf 5 jan mogen we naar de verloskunde bij ons woonplaats lekker dichtbij Hoe gaat het verders met jullie? Nog gelukkig nieuwjaar en een goed en gezond 2009 toegewenst Liefs Tijgertje23
Fijn dat het goed gaat met je zwangerschap! Bij ons vrij beroerd; net weer ongesteld geworden. Echt teleurgesteld was ik al niet meer. Deze cyclus krijg ik een HSG en mag dan niet zwanger worden.
hoezo mag je dan niet zwanger worden? meestal doen ze een hsg voor de eisprong zodat je gewoon kunt proberen om zwanger te raken.. balen meid dat het dan bij jullie niet mag... tijgertje: wat super om te lezen dat het goed gaat met jullie hummeltje
Ik twijfel ook, Caruli, of dit nu goed advies is! Maar ze hebben het zo nadrukkelijk gezegd (2x). Op het formulier stond dat de groeiende eicel blootgesteld wordt aan röntgenstraling. De arts gaf aan dat de contrastvloeistof nog in de baarmoeder zit en dat ze niet weten wat dit doet met het embryo. Ik lees op internet dat vrouwen gewoon zwanger mogen worden in de HSG-cyclus. Ook op fertilityfriend, waar je op trefwoord kunt zoeken naar allerlei temperatuurkaartjes van anderen, zie ik dat heel veel vrouwen zwanger zijn geraakt in de HSG-cyclus. Ik heb zojuist deze vraag gesteld aan Freya. Misschien weten ze daar meer. Het zou wel jammer zijn als ik nu niet zwanger mag raken, want ik heb een pendel staan van jou, zwanger in januari van een meisje! Dat zou dan niet eens kunnen!
ja idd meid ik vind het wel raar bij ons deden ze de hsg laat in mijn cyclus maar dat komt omdat ik geen eigen eisprong heb, dan maakt het niks uit maar ze zeiden ook dat mocht je wel een eigen cyclus hebben, doen ze de hsg altijd voor de eisprong anders zou het zonde zijn he.. er zijn idd meiden die zwanger raken na de hsg ben benieuwd