Wij gaan volgende week een fotosessie doen bij iemand die voor de hobby foto's maakt. Nu ben ik altijd erg weg van wit op een foto, maar nu het winter is is dat niet echt een geschikte kleur lijkt mij. Welke kleur kleren hadden jullie kinderen aan. Voor onze meiden heb ik 2 dezelfde jurkjes, maar die zijn dan in het wit. voor de jongens zou het dan een spijkerbroek worden met een wit shirt. Graag jullie mening
Meegaan dat je de foto's ook gaat ophangen enzo. Dan maakt het toch niet uit of het wit is? Ik zou iig geen drukke gestreepte of gestipte kleding aan doen. Blote voeten vind ik altijd erg mooi. Anders neem je meerdere setjes mee en kun je zelf kijken wat je het mooiste vind.
Misschien voor meer kleur, wit/licht roze. Zelf zou ik een knallende kleur erin gooien, misschien wel rood ofzo. Je meiden een leuke rode bloem in het haar. En je mannetje een witte blouse met iets roods, of een rode blouse met witte broek?
Ik vind wit op de foto ook altijd erg mooi! en het seisoen maakt toch niet uit? de foto wordt nu genomen, maar in alle seizoenen bekeken toch? ik vind net als wesdaan het dan ook altijd leuk om ieder een velgekleurde associore te geven. maar wit kan prima hoor!
bedankt, ze komen inderdaad in de kamer te hangen als ze goed gelukt zijn Helaas heeft onze jongste dame vrijwel geen haar, dus bij haar kan niets in haar haar, maar bij onze oudste dochter kan dit wel. Wel een leuk idee, om er een felle kleur bij te doen
Ik heb zelf een shoot met dochterlief in de zomer gedaan met blauwe jeans en witte blouse op blote voeten. Ze was toen lekker bruin. In dec. doet ze er weer 1 en dan heb ik een vrolijk gestreept- gekleurd jurkje klaar voor liggen. Neem wat vrolijk gekleurde bloemen mee, rood pluche hartjes kussen en bellenblaas. Vond dat net wat leuker voor deze koudere maanden. Als je toch wit aan doet zou ik idd een gekleurde achtergrond vragen.
ik vind een mooie felle kleur altijd heel mooi, wit vind ik altijd zo boring en brengt vaak niet het beste in een kind naar boven (qua kleur, gelaat e.d.) hoeft niet druk met stippen, sliertjes of wat dan (alhoewel ik vind dat het kids zijn dus ook lekker gek mag en vooral vrolijk) ook maar wel een mooie basis uni kleur ziet er erg mooi uit! Ik vind dat mensen altijd veel te serieus zijn met fotoshoots, het gaat toch om je KINDEREN laat ze dan ook gewoon kind (en zichzelf) zijn op de foto's.
Wij hebben een maand geleden een shoot gehad. We hadden allemaal een spijkerbroek aan, en verder een effen shirt (Vriendlief had een blauw shirt aan, ik groen, dochterlief roze en zoonlief oranje). Een kleurige bende dus, ik hou daar wel van .
Ik heb ooit zo'n fotoshoot gedaan met mn zus en we hadden toen vanalles meegenomen. Allebei een zwart jurkje met een gekleurde sjaal, en later met een spijkerjasje, allebei een spijkerbroek en witte blouse, allebei een giletje met een wit shirtje eronder. Uiteindelijk hebben mn ouders ervoor gekozen om de foto in sepia te laten afdrukken om op te hangen, dus achteraf hadden de kleuren niet heel veel uitgemaakt. Maar ik vond het wel fijn om af en toe wat anders aan te kunnen doen tijdens de shoot, dan lijkt te foto toch opeens veel anders.
Doe jezelf een lol en trek de kleding waarin je ze op de foto wilt hebben nog niet aan zeker bij de jongste ivm vies worden. Ook ik zou voor kleur gaan effen dat wel of een simpel streepje zodat dat je niet alle aandacht weg haalt bij de gezichtjes en dat de kleding knalt zeg maar, maar bij mijn kinderen is wit ook niet de meeste ideale kleur worden ze bleek van ..