hormonen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door doenm, 5 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doenm

doenm Lid

8 nov 2009
    58
    0
    0
    Wie heeft er ook zoveel last van zijn hormonen ik heb er in het begin heel veel last van gehad en ben nu 34 weken en sinds een paar weken begint het weer erger te worden veel huilen, angstig, onzeker, rare gedachtes is dit normaal voel me zo raar af en toe? Heb hier ook nog een peuter rondlopen van 2 en merk dat ik niet veel van hem kan hebben en voel me ook overal schuldig over! Hebben meer zwangere dit???

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik open net een soortgelijk topic, voel me ook helemaal niet oke, vooral angsten over dat er dingen mis met mij gaan en mijn dochtertje alleen is en niemand dat weet en van dat soort nare dingen... en jij?

3. doenm

doenm Lid

8 nov 2009
    58
    0
    0
    Ja het lijkt er wel veel op idd ik heb dat ook zo ja! Heb net ook op jou topic gereageerd ik gebruik dus een kwart fluoxetine en het is al die tijd genoeg geweest maar merk de laatste weken dat ik me anders ga voelen idd bang angstig rare gedachten enzzz en wil er zo graag vanaf heb hier ook een zoontje van 2 rondlopen en voel me dan weer schuldig!

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat is fluoxetine? Mag je dat gebruiken in de zwangerschap?

Het zijn rare angsten... voor dingen die niet reeël zijn, maar ze zijn voor mij levensecht en beheersen mijn hele dag.

Deel Deze Pagina