Wat nu?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Stiertje1985, May 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stiertje1985

Stiertje1985 Actief lid

Apr 18, 2007
    146
    0
    0
    Zeeland
    Help, ik weet niet wat ik moet doen.
    Ik heb gister positief getest en ben nu al 5 weken zwanger... Ik weet nu niet wat ik moet doen... moet ik de ha bellen en krijg ik dan een verwijskaart of moet ik gelijk een verloskundige bellen? Wat moet ik verder allemaal regelen?! Ik weet het niet meer. Is er iemand die me een beetje op weg kan helpen. Had niet verwacht dat een posi test zoveel vragen met zich mee zou brengen.
    Help... iemand? :(:

2. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Wat ik persoonlijk heb gedaan is even afwachten en heb geloof ik met ongeveer 6 weken een afspraak gemaakt met een verloskundige praktijk bij mij in de buurt!

3. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    zou de ha ff bellen

4. Allerleerst gefeliciteerd!

Ik ben bij de huisarts langsgegaan en die heeft me vervolgens gefeliciteerd (altijd leuk:)) en verwees me naar de verloskundige, die ik kon bellen vanaf een week of 8, voor een afspraak rond 12 weken.

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb meteen de verloskundige gebeld en een afspraak gemaakt. De assistente van de ha gebeld om het te vertellen, maar ik ben er niet langs geweest ofzo.

Enne gefeliciteerd ;)

6. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    Ik heb rond de 7e week de verloskundige gebeld en een afspraak gemaakt.. Maar heb verder niet de HA ingelicht ofzo..

succes, liefs kiss

7. Lexje

Lexje Lid

May 10, 2007
    44
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb van de week zelf positief getest. HA gebeld langsgeweest en daarna VK gebeld, daar moet ik over 2 weken heen.

Mijn HA vond het prettig dat ik langs kwam.

8. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

Oct 10, 2006
    1,193
    0
    0
    Hahaha, ik heb gelijk mijn schoonzus gebeld (ervaren dame met 2 kids ;) ) en daarna de verloskundige! Zij maakten gelijk een afspraak met me voor de eerste echo! En heb toch idd wel ff de huisarts gebeld om 'm op de hoogte te brengen!

Liefs Chris

9. loodje

loodje Actief lid

Feb 1, 2007
    241
    0
    0
    hier ook de verloskundige gebeld hoor, de HA heb ik helemaal niet gebeld. belde de vk bij 5 weken
    gefeliciteerd en succes

10. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Blijf rustig, laat het op je inwerken en geniet!
    Ik heb toen ik zes weken zwanger was een afspraak gemaakt bij een verloskundigepraktijk. Daar kon ik terecht voor een intake (bij 10 wkn).
    De huisarts heb ik even gebeld.

Succes meid, veel geluk!

11. sanneke

sanneke VIP lid

Feb 3, 2006
    5,476
    0
    0
    ik heb met 5 week ofzo de VK gebeld en een afspraak gemaakt voor de intake en 1e echo.
    Met een week of 7 heb ik de HA even gebeld om te melden dat ik zwanger was.

groetjes

12. verzorgingsmiep

verzorgingsmiep Actief lid

Apr 26, 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Ik heb gebeld toen ik 6 weken, omdat ik niet wist wanneer je moest bellen voor een afspraak.
    Met 9 weken ben ik bij de vk geweest, helaas kregen we slecht nieuws te horen.
    De ha heb ik helemaal niet gebeld.
    En nu ik een curretage heb gehad stuurt de gyneacoloog een brief naar de ha.
    Liefs

Share This Page