Sjeetje snap niet dat we zo nodig willen vernoemen (Jan, Gerardine, Ma (ria). Maar we hebben nu wel een lijstje Janique Jeanne Jillian Jeanine/jeanine Amerie( emerie op zn amerikaans met Hollandse r ) We gaan een juiste richting op maar nog niet helemaal. Alhoewel ik Amerie wel bij ons vind passen. Namen die ik zelf mooi vind maar geen vernoeming. Zijn namen zoals Giselle, Melodie, Amal, Amelle. Jullie mening? Nogmaals kindje is een kwart Surinaams dus zal getint zijn (waarschijnlijk)
Ik denk bij emerie aan MRI in een ziekenhuis of spreek je het niet zo uit? Ik vind jeanine de leukste naam
Amerie vind ik wel leuk! en Jillian ook wel Of gewoon Meri of Merie Misschien zijn ze al langsgekomen hoor maar nog wat andere opties: Adine Arda Aria Arina Arine Dianne Dimara Joanna Vianne
Voor ons ook nog zeker niet van JA dat is de naam. Vinden het echt heel erg moeilijk! Denk dat we het ook een tijd laten rusten en hopelijk komt DE naam op ons pad
Heel eerlijk, als jullie mbt vernoemen toch echt niet uit de naam komen, waarom dan niet een eerste naam die jullie geweldig vinden en een vernoeming in een tweede (en evt 3e, 4e) naam?
We gaan ook zeker niet forceren hoor, zo voelt het nu wel. We willen wel echt een naam die we mooI vinden en niet 1 kiezen als.compromis zeg maar. Dus als het vernoemen niet gaat lukken gaan we idd gewoon voor een naam waar we 100% achter staan. Dan nog vinden we het heel moeilijk. Lijstje hierboven was ook echt een lijstje van nou we weten niks anders maar hier kunnen we mee leven. Ben bang dat we spijt gaan krijgen, dus laten het nu even we hebben nog genoeg tijd. Wat betreft een 2de naam. Ik heb een 2de naam en mn vriend niet. Louis ook niet, daar heb ik ook spijt van haha. Zou zoveel makkelijker zijn mbt een naam kiezen. Toevallig heet mijn opa Louis zou ook eigenlijk zijn 2de naam worden maar omdat we geen 1ste konden kiezen en ik 5 weken te vroeg beviel werd dit zijn 1ste naam en die past helemaal bij hem. Traditioneel en je hoort hem bijna niet Dat willen we ook voor ons meisje. Is het raar om haar wel een 2de naam te geven????
Ik vind Jeanne het leukst. Maar los van de naam: hier twee kwart Surinaamse helemaal blanke en blonde kinderen met blauwgroene ogen, dus reken nergens op qua uiterlijk
Mooi!!!! Dat wordt dan leuk. Ben zelf best donker voor een halfbloed. Zoon bruine ogen, bruin haar wel europees dus helemaal glad met een slag en best getint. Maakt mij ook helemaal niks uit hoor hoe het kindje eruit komt te zien. Is altijd spannend met die halfbloedjes . Maar dan nog kan ik geen oerhollandse naam geven omdat ik ook naast het kind loop hahah. Nou kan natuurlijk wel maar dat past gewoon niet bij ons
Ik zou het niet vreemd vinden om een tweede wel een 2e naam te geven hoor. Maar dat ligt natuurlijk aan jullie zelf. Laat het even rusten en succes met de keuze!
Jeanne vind ik het mooiste eruit en past ook goed bij Louis. Misschien wat andere opties (gehusseld met de letters), geen idee of je het wat vindt: Nadia Maja Rianne Diane Jara Dina Indira