Ik vind Tijn de mooiste naam Mijn zoon heet Tijn. En toen hij geboren was zei iedereen, wat een leuke naam, die hoor je niet vaak. Op zijn kdv zit ook geen andere Tijn Ik ken zelf ook geen andere Tijn. Zou het gewoon doen
Hier ook een zoontje die Tijn heet. Je hoort de naam steeds meer. Wij wilden een korte stoere naam passend bij de meiden en dat is dus Tijn geworden. Martijn en Valentijn vind ik dan weer helemaal niets. En stijn....jammer van die s ervoor Dus ik zeg doen!
MIjn zoontje heet ook Tijn! En om het af te maken ic het compleet: Tijn Valentijn van N.... Toen wij voor deze naam gingen hoorde je het eigenlijk nergens. ooit gelezen op internet. Tijn is nu bijna 4 en je hoort het dus steeds meer. Dus de naam begint populairder te worden. Ik vind valentijn als "roepnaam" dus iets minder. Maar vind het wel een mooie naam, mooie betekenis. Martijn heb ik helemaal niks mee. Zoals eerder geschreven, te jaren 70/80.
voor de veel voorkomendheid van de namen kun je kijken op svb, jongensnamen 2010 lijst en de site van het meertens instituut. http://www.svb.nl/Images/jongensnamen_2010.pdf NVB : voornaam Tijn