Wie wil er meedenken over een meisjesnaam in de stijl van.... Nim Flo Lou Keet Juul Kes Noé Pom Benieuwd waar jullie mee komen . Vriend vindt bijna alles waar ik mee kom (nog ) niks maar weet zelf ook niet heel goed wat hij dan wel zou willen. Wie weet vinden we hier dé naam.
Leuke namen in je lijstje! Hier gaan ook eerst alle namen maanden in de week Kee Pim Fie Dot Lux Lot Mint Lou Nouk Misschien heb je er wat aan
Oké ik merk dat ik zelf misschien ook best kieskeurig ben ... Liz - Noor - Linn - Fie - Soof vind ik leuk maar zijn om uiteenlopende redenen geen opties. Lo - Nouk - Sam - Fem - Kee ga ik voorleggen maar heb nog niet meteen een wauw-gevoel. En de rest valt af .
Alix, Amé, Ava, Bo, Brinn, Cleo, Dané, Fé, Febe, Fem, Fie, Fiep, Gwen, Inte, Irsa, Ise, Isra, Iva, Jazz, Jet, Jip, Jolé, Jools, Jula, Kee, Kris, Lani, Leah, Leia, Lora, Lot, Lua, Luce, Luus, Maël, Mea, Mia, Nien, Niké, Niva, Noor, Nori, Novi, Orla, Pia, Pip, Puck, Rava, Rae, Reva, Riva, Roïs, Runa, Saël, Skye, Suri, Tove, Trix, Vea, Vita, Vie
Alix Brecht Cato Dimph Do - Deau Dox Diëm Joes Lux Mex Phlox : vlambloem (soort tuinplant) Ploon Raff Ro - Rho Skout Yip - Jip
Leuke namen heb je op je lijstje staan. Vind Nimfe en Pomme heel leuk. Pippa, Amèl(le), Cléo, Jula, Lilou, Dide, Noë/Noé, Mint(e).
Niamh (nief) Pip Lou Ziva Bere/beri (afl bevallen met... do op tlc geen idee hoe je het schrijft maar vond hem erg leuk)
Ava - Lani - Niké - Do - Jula - Lilou - Mint - Suus komen op de te bespreken lijst . Thanks weer voor jullie input!