Ik heb dit ook.. Heb specifiek even gezocht naar dit topic, want ben wel benieuwd of er inmiddels mensen zijn die er misschien meer over weten. Soms hoor ik het wel 4 of 5 keer op een dag. En gister was het zo hard, dat mijn vriend er zelf van schrok! De kleine beweegt nog wel, maar anders had ik me ernstige zorgen gemaakt denk ik. Vanmiddag moet ik naar de verloskundige en naar de mensendieck, zal het ze beide eens vragen. Maar het komt inderdaad wel elke keer uit de rechter kant van m'n buik heb ik het idee. heel apart, en eng!
Goh, grappig! Ik heb dit onderwerp toevallig pas nog in een ander topic terloops aangehaald, want ik meen af en toe zo'n beetje alle botjes te btreken die er in mijn buik zitten, maar ik kreeg daar toen geen reactie op. Maar hier dus van hetzelfde; knakken, breken, knoepen, hoe je het wilt noemen... ik hoor het meerdere keren per dag. Ook mijn buik staat vrij strak en ik vond al dat onze beeb met de dag sterker werd, haha... Die is vast al aan het oefenen voor een potje "armpje worstelen" met papa straks!
@ Kabouter Klus, hahahaha zo ervaar ik het ook inderdaad, alsof er gewoon botjes breken. Grappig hoe je dat zo omschrijft, want zo klinkt het soms ook echt inderdaad. Ik heb het gevraagd aan mensendieck en net ook aan de verloskundige, mensendieck denkt dat de kleine dan tegen een rib aan komt, wat dat geluid maakt. De verloskundige heeft geen flauw idee wat het zou kunnen zijn. Maar denkt niet dat het de kleine is die knakt, maar eerder dat er binnen in wat anders knakt waar de kleine langs gaat, bijvoorbeeld het middenrif ofzo.
Ik wist dat dit topic er was, en moest er gisteren meteen aan denken nadat ik ook zo'n tikje hoorde. Wel 3 keer gehoord gisteren. Het lijkt echt uit het midden van mijn buik te komen. Dacht ook aan vliezen, want ben nu bijna 38 weken Maar helaas.