Ha meiden, Zoals de meeste van jullie wel weten ben ik nog maar heel pril zwanger. Ik heb gister een inwendige echo gehad maar daar was nog niets op te zien dus moet ik volgende week terug komen. Nu zei ze wel erbij dat als ik veel buikpijn krijg, ik gelijk aan de bel moet trekken ivm een buitenbaarmoedelijke zwangerschap. Ik zit mezelf natuurlijk weer helemaal gek te maken, en bij elk klein steekje raak ik in paniek .... Ik kan niet wachten tot we het beebje goed zien en eventueel een hartje horen kloppen.. xxxxx een onzeker meisje
Als jij op 19 maart posi getest hebt en dit op je nod hebt gedaan, dan was je gisteren 4 weken en 4 dagen zwanger! Waarom ze je dan een echo hebben gegeven snap ik niet, want elke gyn/vk weet dat je met die termijn vaak nog helemaal niks kan zien en dus vrouwen/partners onnodig ongerust gaat maken! De opmerking over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap vind ik al helemaal uit ten boze! Daar is helemaal geen reden toe met deze termijn ! :x:x:x Meis, geniet van je zwangerschap!! Pas rond de 5-6 weken kunnen ze een vruchtzak zien en na de 6 weken een vruchtje met kloppend hartje (uitzondering daargelaten)!!!
Heey meis, Nou moet dit er wel even bij vertellen, had ik ook al in vorige topic gedaan; Ik heb PCOS, en loop al in het ziekenhuis bij de gyn. Ik had toevallig gister een afspraak zijn voor de uitslag van de zwemmertjes én mijn bloed. Ik heb vrijdag positief getest, en dit ook gister tegen haar gezegd waarna zij meteen een echo bij mij ging doen. Ze zei ook zelf wel dat je het pas zou zien met ongeveer 5 weekjes, dus ik moet volgende week weer terug komen.... Snap je?!
Zo gek vind ik het niet en zeker omdat tpster er meer kans op heeft. Ik had er ook meer kans op en moest ook direct komen voor een echo. MissT: Gefeliciteerd!